Skip to main content

Beste,

Pickx vraagt om mijn “consent” maar geeft niet duidelijk aan voor wat het consent wilt, bij meer info staat niets. Dus ik weiger en dan krijg ik al enkele dagen de melding dat mijn update niet geregistreerd kan worden. Ik heb al enkel keren ingesteld dat ik niet wil dat Proximus informatie opslaat van mij. Ik ga daarover mijn mening niet veranderen. 1 keer weigeren zou, voor een klant vriendelijke firma, genoeg moeten zijn. Hoe stop ik deze hinderlijke pop up zonder toestemming te geven om mijn gegevens te registreren?

Alvast bedankt voor uw reactie

 

Beste,

Pickx vraagt om mijn “consent” maar geeft niet duidelijk aan voor wat het consent wilt, bij meer info staat niets. Dus ik weiger en dan krijg ik al enkele dagen de melding dat mijn update niet geregistreerd kan worden. Ik heb al enkel keren ingesteld dat ik niet wil dat Proximus informatie opslaat van mij. Ik ga daarover mijn mening niet veranderen. 1 keer weigeren zou, voor een klant vriendelijke firma, genoeg moeten zijn. Hoe stop ik deze hinderlijke pop up zonder toestemming te geven om mijn gegevens te registreren?

Alvast bedankt voor uw reactie

 

Ik krijg deze boodschap ook , gaf het door via de “ ideale vakantie buddy “ maar wacht nog steeds op antwoord


Ben klant sinds eergisteren en zit met zelfde probleem. Hopelijk is het opgelost bij volgende update app.


Reageer