Vraag

Opnames verschijnen niet in Pickx app op smartphone

  • 20 November 2022
  • 9 reacties
  • 177 Bekeken

Beste allen

 

Sinds de update van de Pickx app een jaar geleden, laden mijn opnames niet meer in de app op smartphone. Als ik lang wacht, sluit de app zich zelfs af (smartphone keert terug naar startscherm smartphone).

 

Tips?

 


9 reacties

Al eens de app verwijderd en terug geïnstalleerd. Dan heb je de recentste versie ook.

verschijnen ze wel in de pickx webversie http://pickx.be ?

NB: Iemand van het Proximus team komt pas morgen terug langs op het forum.

De app werd al eens verwijderd. Op mijn vrouw haar telefoon werkt het ook niet. Lijkt dus een achterliggend probleem.

Reputatie 7
Badge +3

 

Beste allen

 

Sinds de update van de Pickx app een jaar geleden, laden mijn opnames niet meer in de app op smartphone. Als ik lang wacht, sluit de app zich zelfs af (smartphone keert terug naar startscherm smartphone).

 

Tips?

 

@ChielHerbots  Best de recentste versie instaleren van de Proximus Pickx App, aangezien je schreef “Sinds de update van de Pickx app een jaar geleden“ in je eerste bericht

 

Geef onderstaande link in op de webbrowser van je smartphone, je zal automatisch naar google play worden gestuurd waar je de laatste versie van Proximus Pickx kan downloaden.

https://play.google.com/store/apps/details?id=be.belgacom.mobile.adeleeverywhere&hl=nl 

Proximus Pickx

Over deze app

Versie 7.1.0

Geüpdatet op 10 nov. 2022

 

 

Doet normaal auto updates. Zou in orde moeten zijn... we wachten misschien best Proximus even af... 

 

@ChielHerbots Aangezien je de app al opnieuw geïnstalleerd had zal je inderdaad wel al met de laatste versie op je toestel werken.

Of het zou moeten zijn dat er in de laatste versie ook een bug zit ;-)

Kan Proximus aub zelf reageren?

Reputatie 7
Badge +5

@ChielHerbots Kan je de opnames wel zien via de website?

Met welke toestellen werken jullie?

Beste

Op de site is alles zichtbaar qua opnames.

Wij werken met een samsung a53. Ik probeerde de afgelopen week nog een 20tal keer of het werkte. 1x zijn de opnames wel verschenen in de app, nadien niet meer. De app sluit ook soms nog steeds vanzelf af als ik naar ´mijn videos´ ga. Het is net alsof er te veel opnames zijn en het niet kan laden en dan vastloopt?

Reputatie 7
Badge +5

@ChielHerbots Kan je de app eens verwijderen en opnieuw installeren?

Reageer