Skip to main content
Vraag

opnames verdwenen

• June 23, 2025
  • 3 reacties
  • 55 Bekeken

Vrijdag een nieuwe decoder gevraagd en vandaag ontvangen. Vrijdagavond viel de oude decoder opeens uit en vroeg om ons lijnnummer in te geven. Ik heb een nieuw lijnnummer ontvangen van de medewerker bij aanvraag vd omruiling omdat we vrijdag ook een pack aan gegaan zijn zonder vaste telefonie. Heb het nieuwe lijnnummer ingegeven op de oude decoder en sindsdien zijn onze opnames verdwenen. Ik dacht ze wel terug te hebben bij installatie vd nieuwe decoder vandaag maar helaas. Is er een mogelijkheid om te opnames terug te zetten?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • June 23, 2025

@Veerle_S Je forumprofiel is waarschijnlijk aangevuld  zodat de PX moderatoren je vlugger kunnen verder helpen.(ten vroegste morgen)

Best dat je ook het oud lijnnummer en nieuw lijnnummer duidelijk aangeeft in het veld “ticket”, zodat de PX moderatoren weten aan welk nummer je opnames gekoppeld waren..

Meld het dan hier als dit gebeurd is.

• Auteur
  • Apprentice
  • June 24, 2025

@Veerle_S Je forumprofiel is waarschijnlijk aangevuld  zodat de PX moderatoren je vlugger kunnen verder helpen.(ten vroegste morgen)

Best dat je ook het oud lijnnummer en nieuw lijnnummer duidelijk aangeeft in het veld “ticket”, zodat de PX moderatoren weten aan welk nummer je opnames gekoppeld waren..

Meld het dan hier als dit gebeurd is.

Alles werd aangevuld in mijn profiel

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • June 24, 2025

@Veerle_S Je oude profiel is al verwijderd waardoor we jammer genoeg niet meer alle opnames naar het nieuwe nummer kunnen overzetten. Als je nog weet welke opnames je gedaan had, mag je me via een privébericht een overzicht bezorgen en probeer ik er zoveel mogelijk terug op je nieuwe decoder te zetten. 

Je opnames zijn gelinkt aan je nummer. Als je je vaste lijn opzegd, kunnen we niet anders dan je een nieuw lijnnummer te geven. Meestal worden de opnames dan wel automatisch overgezet naar het nieuwe profiel. 

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent.

Hier kan je info zetten in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.

Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.

Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”

( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).