Skip to main content
Vraag

Opnames niet meer kunnen afspelen

• January 23, 2026
  • 7 reacties
  • 41 Bekeken

JVC-KAP

Ik heb het hier al eerder aangekaart en het ging een tijdje goed maar de laatste weken merk ik dat ik heelwat programma’s niet meer kan afspelen. En vaak kan je dan naar de apps van de zenders maar bij VTM bijvoorbeeld staan die na een goeie maand op VTM GO+ en moet je dus betalen. Sommigen staan zelfs enkel bij StreamZ en daarvoor moet je ook betalen. Is het de bedoeling dat we niets meer opnemen en dan we enkel nog via de betaalde apps gaan kijken? Graag een eerlijk antwoord Proximus!

7 reacties

Forum|alt.badge.img+2

@JVC-KAP heb je al eens de modem en je tv box herstart??

soms helpt dit, je kan maar proberen.

Mutlie
  • January 23, 2026

@JVC-KAP 
Als je dit forum een beetje hebt gevolgd weet je ook dat dit een algemeen probleem is en dat Proximus heeft beloofd dat deze maand een software update wordt verspreid die dit probleem zou oplossen .

JVC-KAP
  • Auteur
  • Rising star
  • January 23, 2026

@JVC-KAP heb je al eens de modem en je tv box herstart??

soms helpt dit, je kan maar proberen.

Ik heb al alles geprobeerd in het verleden en niets hielp, zelfs via de app als via de website kunnen de programma’s niet worden afgespeeld.

JVC-KAP
  • Auteur
  • Rising star
  • January 23, 2026

@JVC-KAP 
Als je dit forum een beetje hebt gevolgd weet je ook dat dit een algemeen probleem is en dat Proximus heeft beloofd dat deze maand een software update wordt verspreid die dit probleem zou oplossen .

Fingers crossed want het probleem doet zich al voor sinds ik de nieuwe V7 box in huis heb (zomer van 2024). Dus hopelijk komt er na anderhalf jaar EINDELIJK een oplossing!

Mutlie
  • January 23, 2026

@JVC-KAP 

Fingers crossed want het probleem doet zich al voor sinds ik de nieuwe V7 box in huis heb (zomer van 2024). Dus hopelijk komt er na anderhalf jaar EINDELIJK een oplossing!

Idem hier,, dus ik duim mee !
Ik ben overigens  één van de grootste klagers (lees dit forum er maar eens op na) maar recent heb ik het wel niet meer voorgehad.

Mutlie
  • January 23, 2026

@JVC-KAP 
Voor wat het waard is: 
Op onze v7 staat nu (sinds wanneer ?)
SW 6.190.1
MW 5.10
Wat toch een recentere versie is dan die op de v7 van @Martin

Martin
  • January 23, 2026

Ook voor wat het waard is :

Ik had het er daar straks nog over met mijn pa en die beweert dat hij verleden maand blijkbaar die 6.190.1 ook gezien heeft en na een week toen hij terug gecontroleerd had was het terug 6.187.1 !!!

Denk dat de tijd zal moeten raad brengen…….