Waarom maken jullie reclame dat je overal ter wereld aan je opnames kan omdat ze in se “cloud” zitten? Wij kunnen er niet aan!!! We zijn met vakantie in Oostenrijk en willen de opnames bekijken maar het lukt niet. Gewoon TV kijken lukt wel dus daar zijn wij heel blij om. Alles wordt hier nagesynchroniseerd en da’s niet aangenaam om te volgen. Bedankt daarvoor, alleen de opnames daar hadden we graag aangekunnen.
Vraag
opnames in de cloud
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
