Vraag

Opnames flikkeren en haperen

  • 15 January 2023
  • 34 reacties
  • 510 Bekeken


Toon eerste bericht

34 reacties

@HadewychT 

Probleem doet zich enkel voor bij opnames die op het netwerk bewaard worden. Geen probleem met opnames op de harde schijf.

Anderzijds ben ik gaan nadenken over elementen die ervoor zorgden dat het probleem gedurende 24u verdwenen was en zie ik maar een evenement; de vervanging door fluvius, op dinsdagnamiddag 24.1, van mijn tellers door digitale tellers die gezorgd heeft voor een algemene stroomonderbreking van +/- 1 uur.

Ik heb vandaag de stroom naar de betrokken toestellen om 16 u onderbroken en om 17u20 terug ingeschakeld maar de opnames op het netwerk flikkeren zoals voor 16u. ☹

Graag een nieuwe afspraak : Ik ben vanaf 12 u beschikbaar op 27 en  31 januari en 1, 2, 3, 6 8, 9 en 10 februari

Kan je ook vragen aan de technieker om een nieuwe proximus afstandsbediening mee te brengen want bij de huidige reageren de veelgebruikte knoppen niet meer zoals het hoort. Batterijen vervangen heeft ook niet geholpen.

In de slaapkamer flikkeren en haperen nog steeds het beeld bij afspelen van opnames,

Wat is de volgende stap ?  Een technicus ?

ik ben beschikbaar op de namiddagen van 25, 26, 27, 31 januari en 1, 2, 3 februari

mvg

Rudy

 

Ter info: afstandsbediening kan PX ook via Bpost naar je opsturen en de oude moet je zelfs niet meer terugsturen. Als je dit op die manier wenst dan kunnen de PX forummedewerkers daar morgen voor zorgen als ze hier terug langskomen.

Prima voor mij. Thanks

Reputatie 7
Badge +4

@Rudy V. Overijse Ik heb een afspraak geboekt voor 31/1 tussen 12.30 en 17u. De technieker heeft ook afstandsbedieningen bij en kan deze omwisselen. 

Moest het lukken om in tussentijd toch nog de test te doen om je TV-toestellen van plaats te verwisselen en je decoder in de slaapkamer via lan aan te sluiten, geeft dit de technieker nog bijkomende info om de oorzaak van het probleem te achterhalen. 

Reputatie 7
Badge +5

@Rudy V. Overijse Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het voor je na.

Reputatie 7
Badge +4

@Rudy V. Overijse Vermits de kwaliteit wel ok is op je TV in de living, ligt het probleem niet op de lijn buiten of je modem. Vermits je je toestellen ook al van plaats veranderd hebt, gaan die ook niet de oorzaak zijn. 

Wat je eventueel nog zou kunnen uittesten -als dat lukt- is

  • je decoder met een rechtstreekse kabel te verbinden met de modem. Zo kunnen we eventuele problemen met wifi uitsluiten. 
  • je TV van boven beneden aansluiten en zien of hij het probleem dan nog heeft. Op die manier kunnen we uitsluiten of het aan je toestel zelf ligt. 

Ik heb in tussentijd al wel een afspraak geboekt op 26/1 in de namiddag zodat je nog wat tijd hebt om die extra testen te kunnen doen als dat lukt. Als die het probleem zouden oplossen, en je wil de afspraak annuleren of verzetten kan je dat doen via My Proximus of bellen naar 080022800

Done en alvast bedankt om het na te kijken

Reputatie 7
Badge +5

@Rudy V. Overijse Kan je eens kijken welke lichtjes er op je wifi bridge branden als er storing is? 

Reageer