Ik heb dit hier ook.
Alle opnames enkel te bekijken via decoder?
Van verschillende zenders.
Ik kijk enkel via de laptop (gekoppeld aan TV-scherm met HDMI)
Kan je even uitloggen en opnieuw inloggen?
Lukt dit op een ander toestel wel?
Over welke opnames gaat dit dan precies?
hier van het zelfde met de webversie de appversie is ok om opnames te bekijken.
Heb net uitgelogd en ingelogd. Alles blijft gelijk (ook met chrome/firefox)
Het gaat over alle opnames, gisteren heb ik de opnames van The Rookie op Vijf kunnen bekijken via laptop, vandaag staat er ‘beschikbaar op decoder’.
Opnames van Bull/De Mol/ … kan ik ook niet meer bekijken.
Het is blijkbaar alleen de webversie die problemen geeft
Inderdaad, maar vanaf mijn smartphone kan ik niet streamen naar TV :(
Ik laat dit nakijken door ons IT team, bedankt voor jullie verwittiging.
Als ik info krijg dan vernemen jullie het onmiddellijk.
Inderdaad, maar vanaf mijn smartphone kan ik niet streamen naar TV :(
heb je geen chromecast HDMI
Nee.
En zie dat ook niet staan op de app?
dat icoon verschijnt alleen maar als je chromecast HDMI stick en je toestel met de app op het zelfde netwerk / wifi netwerk zitten
dat is wat ik zo fijn vind aan dit forum, dat een probleem direct gemeld wordt, en dat er direct gereageerd wordt, zodat je direct ziet of het een persoonlijk of een algemeen probleem is, groetjes aan iedereen en bedankt voor de reacties
Goedenavond,
Heb net hetzelfde probleem als ik met de computer op de PIckx app inlog.Ik kan wel “Life TV” kijken maar mijn opnames zijn enkel via de decoder te bekijken.
Wat wel merkwaardig is, via mijn Smartphone werkt de Pickx app perfect en kan ik wel naar mijn opnames kijken.
Ik zit momenteel wel in het buitenland en kijk via het 4G netwerk.
Goeie avond,
Film die ik vorige week op de laptop bekeek, staat nu ook enkel via decoder. Ongeveer 80 % is enkel via decoder te zien. Met dank om dit te willen nazien. Groetjes
Ik laat dit nakijken door ons IT team, bedankt voor jullie verwittiging.
Als ik info krijg dan vernemen jullie het onmiddellijk.
idem bij mij, heel beu :-(
Helaas ook hetzelfde probleem
Er is inderdaad een probleem aan onze kant, de betrokken diensten kijken dit zo snel mogelijk na, voorlopig dus afwachten.
ik geloof dat het opgelost is , alle uitzendingen zijn weer op pickx te zien, dank voor de vlugge reactie
Inderdaad bij mij is ook alles terug OK
Probleem opgelost, bedankt om dit zo snel op te lossen!!
sedert gisteren staan er weer meer opname enkel op decoder, die anders wel gewoon te bekijken te zien zijn op TV, niet alle opnames zoals de vorige keer maar toch verschillende
Inderdaad, hier is ook terug alles enkel beschikbaar op decoder.
Bij mij zijn het wel zo goed als alle opnamens.
Ook heb ik een probleem met de eerste afleveringen van Training Day (nieuwe serie op Zes). De opnames van 2 april zijn niet beschikbaar. Dus kan deze niet bekijken. Kunnen jullie dit ook eens nakijken?
ter info: Deze keer niet bij mij
laatste opnames zijn zogoed als allemaal enkel op decoder
vandaag weer zelfde probleem bijna alles enkel op decoder