Skip to main content
Vraag

opname verdwenen


ik heb een serieopname staan. Ik wilde de laatste aflevering gisteren bekijken samen met mijn dochter, bleek dat de opname niet gebeurd was. Gelukkig worden de meeste dingen meerdere keren herhaald, dus een nieuwe opname gemaakt ... nu staat de opname er weer niet op. Het gekke is dat, als ik naar mijn bibliotheek ga, de opname er schijnbaar wel tussen staat. Als ik deze dan aanklik, kom ik in de lijst van vorige afleveringen, maar de aflevering die ik wil zien, die dan wel in mijn algemene lijst als laatste aflevering staat, staat er niet tussen. Waar is deze dan gebleven? Ik ben er zeker van dat alle instellingen juist staan, want deze heb ik net nagekeken. Ik zou deze laatste aflevering graag terug hebben... hoe lukt me dit?

17 reacties

Martin
  • 32647 reacties
  • 19 juli 2020

proximus kan je pas maandag verder helpen.

maar je zou toch eens kunnen proberen om de decoder even stroomloos te zetten of het iets oplost.

 


  • 271 reacties
  • 19 juli 2020

Het gebeurt regelmatig … Mijn opnames van 26 mei laatstleden staan er met iconen op maar zonder content/inhoud .. wil men kijken dan krijgt men een zwart scherm en na verloop krijgt men de boodschap dat de servers niet bereikbaar zijn, probeer later opnieuw … je tot ge een baard hebt staan van een meter lang … maar kijken doe je niet! 


Martin
  • 32647 reacties
  • 19 juli 2020

Ook een v5 decoder die je hebt waarschijnlijk, nee?

Ze zijn blijkbaar deze geleidelijk aan, aan het omruilen zoals ik opmerk op de sociale media, aan de reacties te zien van klanten...


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1820 reacties
  • 20 juli 2020

Zie je de opnames na de herstart nog staan? Krijg je een foutmelding?


jdm_01
Forum|alt.badge.img+3
  • Guru
  • 1109 reacties
  • 22 mei 2023

De volgende opname is verdwenen:

“EVIL”  aflevering 3 van seizoen 2 is opgenomen op 27/04/2023 van Play 5

Vorige week stond het nog in mijn lijst, doch vandaag spoorloos verdwenen.

Kan dit worden hersteld a.u.b.?

 

mvg.

 

 

 


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3341 reacties
  • 23 mei 2023

@jdm_01 Ik heb deze aflevering terug toegevoegd vermits de vorige en volgende er wel nog op stonden. 


jdm_01
Forum|alt.badge.img+3
  • Guru
  • 1109 reacties
  • 23 mei 2023
HadewychT schreef:

@jdm_01 Ik heb deze aflevering terug toegevoegd vermits de vorige en volgende er wel nog op stonden. 

Is in orde, alvast bedankt.

mvg


jdm_01
Forum|alt.badge.img+3
  • Guru
  • 1109 reacties
  • 24 mei 2023

Er wordt mij gemeld dat 2de aflevering  van EVIL van seizoen 2  maar voor 1/3de kan worden bekeken, de film ervoor is veel te laat begonnen.

betreft: “EVIL” opgenomen op 20/04/2023 op play 5 (afl. 2 seizoen 2)

Kunnen jullie deze aflevering er terug volledig opzetten a.u.b.?

De andere afleveringen zijn OK.

mvg

 


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3341 reacties
  • 25 mei 2023

@jdm_01 Ik heb deze terug toegevoegd. 


jdm_01
Forum|alt.badge.img+3
  • Guru
  • 1109 reacties
  • 25 mei 2023

Bedankt voor de rechtzetting.

mvg

Janick


jdm_01
Forum|alt.badge.img+3
  • Guru
  • 1109 reacties
  • 26 mei 2023
HadewychT schreef:

@jdm_01 Ik heb deze terug toegevoegd. 

Sorry, maar mijn dochter laat mij weten dat de aflevering er inderdaad terug opstaat maar het resultaat blijft hetzelfde nl. is maar voor 1/3de opgenomen, al de tijd ervoor wordt in beslag genomen door een film.

mvg


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3341 reacties
  • 26 mei 2023

@jdm_01 Dan vrees ik dat ik het van hieruit niet kan oplossen. Dit heeft te maken met wat wij doorkrijgen van de zenders zelf. Kan je ze eventueel herbekijken via de app of site van de zender  ?


jdm_01
Forum|alt.badge.img+3
  • Guru
  • 1109 reacties
  • 28 mei 2023

Heb de GOPLAY app geïnstalleerd en van daaruit kunnen wij de afleveringen bekijken, toch bedankt voor de info.

mvg


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 16 juli 2024

Ik ben de serie Dawson Creek aan het opnemen van VTM 90's, maar seizoen 1 en seizoen 2 aflevering 1 tot en met 7 zijn verdwenen.

Deze waren nochtans niet verlopen.


Martin
  • 32647 reacties
  • 16 juli 2024

en zie je ze ook niet meer op pickx.be of via de pickx app, indien wel kan je ook de bbox eens herstarten en eventueel de decoder dan ook.


Mutlie
  • 1805 reacties
  • 16 juli 2024

Soms helpt alles herstarten, als de termijn niet is verstreken, tenminste.
Ik weet niet van wanneer de opnames dateren, maar je bent er toch van op de hoogte dat opnames niet meer onbeperkt houdbaar zijn?
 


 


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2047 reacties
  • 17 juli 2024

@Bianca83 Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het voor je na.


Reageer