Vraag

opname verdwenen


ik heb een serieopname staan. Ik wilde de laatste aflevering gisteren bekijken samen met mijn dochter, bleek dat de opname niet gebeurd was. Gelukkig worden de meeste dingen meerdere keren herhaald, dus een nieuwe opname gemaakt ... nu staat de opname er weer niet op. Het gekke is dat, als ik naar mijn bibliotheek ga, de opname er schijnbaar wel tussen staat. Als ik deze dan aanklik, kom ik in de lijst van vorige afleveringen, maar de aflevering die ik wil zien, die dan wel in mijn algemene lijst als laatste aflevering staat, staat er niet tussen. Waar is deze dan gebleven? Ik ben er zeker van dat alle instellingen juist staan, want deze heb ik net nagekeken. Ik zou deze laatste aflevering graag terug hebben... hoe lukt me dit?


13 reacties

proximus kan je pas maandag verder helpen.

maar je zou toch eens kunnen proberen om de decoder even stroomloos te zetten of het iets oplost.

 

Het gebeurt regelmatig … Mijn opnames van 26 mei laatstleden staan er met iconen op maar zonder content/inhoud .. wil men kijken dan krijgt men een zwart scherm en na verloop krijgt men de boodschap dat de servers niet bereikbaar zijn, probeer later opnieuw … je tot ge een baard hebt staan van een meter lang … maar kijken doe je niet! 

Ook een v5 decoder die je hebt waarschijnlijk, nee?

Ze zijn blijkbaar deze geleidelijk aan, aan het omruilen zoals ik opmerk op de sociale media, aan de reacties te zien van klanten...

Reputatie 7
Badge +4

Zie je de opnames na de herstart nog staan? Krijg je een foutmelding?

Reputatie 5
Badge +3

De volgende opname is verdwenen:

“EVIL”  aflevering 3 van seizoen 2 is opgenomen op 27/04/2023 van Play 5

Vorige week stond het nog in mijn lijst, doch vandaag spoorloos verdwenen.

Kan dit worden hersteld a.u.b.?

 

mvg.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +4

@jdm_01 Ik heb deze aflevering terug toegevoegd vermits de vorige en volgende er wel nog op stonden. 

Reputatie 5
Badge +3

@jdm_01 Ik heb deze aflevering terug toegevoegd vermits de vorige en volgende er wel nog op stonden. 

Is in orde, alvast bedankt.

mvg

Reputatie 5
Badge +3

Er wordt mij gemeld dat 2de aflevering  van EVIL van seizoen 2  maar voor 1/3de kan worden bekeken, de film ervoor is veel te laat begonnen.

betreft: “EVIL” opgenomen op 20/04/2023 op play 5 (afl. 2 seizoen 2)

Kunnen jullie deze aflevering er terug volledig opzetten a.u.b.?

De andere afleveringen zijn OK.

mvg

 

Reputatie 7
Badge +4

@jdm_01 Ik heb deze terug toegevoegd. 

Reputatie 5
Badge +3

Bedankt voor de rechtzetting.

mvg

Janick

Reputatie 5
Badge +3

@jdm_01 Ik heb deze terug toegevoegd. 

Sorry, maar mijn dochter laat mij weten dat de aflevering er inderdaad terug opstaat maar het resultaat blijft hetzelfde nl. is maar voor 1/3de opgenomen, al de tijd ervoor wordt in beslag genomen door een film.

mvg

Reputatie 7
Badge +4

@jdm_01 Dan vrees ik dat ik het van hieruit niet kan oplossen. Dit heeft te maken met wat wij doorkrijgen van de zenders zelf. Kan je ze eventueel herbekijken via de app of site van de zender  ?

Reputatie 5
Badge +3

Heb de GOPLAY app geïnstalleerd en van daaruit kunnen wij de afleveringen bekijken, toch bedankt voor de info.

mvg

Reageer