Beantwoord

Opname overzetten?

  • 25 August 2022
  • 6 reacties
  • 295 Bekeken

Reputatie 2

Beste,
Ik heb vandaag een nieuwe V6 decoder gekregen ter vervanging van onze defecte V5c.
Deze V5c heeft geen HHD dus ik verwachte dat alle opnames in “de cloud” zouden staan, en dat deze ook na het aanmelden met de nieuwe V6 decoder ook beschikbaar zouden zijn… Maar dat blijkt dus niet het geval te zijn.
Alle opgenomen programma's als ook alle geplande opnames lijken verdwenen.

Is er een mogelijkheid dat hier iets over kan gezet worden??

Alvast dank
Grt Tom 

icon

Beste antwoord door DaisyS 25 August 2022, 14:09

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@Tom Venken Ik vind helaas geen enkele opname terug op je lijnnummer. 

Reputatie 2

Zeer vreemd.
Via de Pickx app op de tablet zijn ze wel gewoon nog te zien en af te spelen..
Moet toch ergens een missing link zijn niet?
Kijken jullie op telefoonlijn nr of tv lijn nr?

Reputatie 7
Badge +5

@Tom Venken Wij kijken op tv lijn nummer, dit is het nummer waar je opnames aan gekoppeld zijn. Ik las in een andere post dat je recent bent overgeschakeld naar fiber. Dit brengt een andere lijnnummer met zich mee waardoor opnames niet mee verhuizen. 

Reputatie 7
Badge +5

@Tom Venken Ik heb ondertussen ook nog eens naar je Pickx account gekeken, deze staat nog aan je oude lijnnummer gekoppeld. Hierdoor kan je de oudere opnames nog zien. Deze zal gedeactiveerd worden aangezien hier geen tv product meer op geactiveerd is.

Reputatie 2

@Tom Venken Ik heb ondertussen ook nog eens naar je Pickx account gekeken, deze staat nog aan je oude lijnnummer gekoppeld. Hierdoor kan je de oudere opnames nog zien. Deze zal gedeactiveerd worden aangezien hier geen tv product meer op geactiveerd is.

Dank je @DaisyS , het is waarschijnlijk dan te simpel om te denken dat het mogelijk is om de opnames die op die oude lijn staan, om te zetten naar de nieuwe?
De recentelijke fiber wissel is ondertussen toch ook al van januari dit jaar geleden, dus toch al even, dat we sinds toen nog blijkbaar op die oude lijn zitten te kijken naar de opnames?

 

Grts

Reputatie 7
Badge +5

@Tom Venken Het is helaas inderdaad niet zo simpel, ik vermoed dat er dan bij de plaatsing van je fiberinstallatie een “foutje” is gemaakt. Ze zullen op dat moment je nieuwe tv-lijnnummer niet in de decoder hebben geplaatst. Hierdoor heb je altijd op de oude nummer opnames gemaakt. Gelukkig heeft dit nooit voor problemen gezorgd. Bij deze zal de oude lijnnummer wel gedeactiveerd worden.

Reageer