Beste,
Ik heb vandaag een nieuwe V6 decoder gekregen ter vervanging van onze defecte V5c.
Deze V5c heeft geen HHD dus ik verwachte dat alle opnames in “de cloud” zouden staan, en dat deze ook na het aanmelden met de nieuwe V6 decoder ook beschikbaar zouden zijn… Maar dat blijkt dus niet het geval te zijn.
Alle opgenomen programma's als ook alle geplande opnames lijken verdwenen.
Is er een mogelijkheid dat hier iets over kan gezet worden??
Alvast dank
Grt Tom
Zeer vreemd.
Via de Pickx app op de tablet zijn ze wel gewoon nog te zien en af te spelen..
Moet toch ergens een missing link zijn niet?
Kijken jullie op telefoonlijn nr of tv lijn nr?
Dank je
De recentelijke fiber wissel is ondertussen toch ook al van januari dit jaar geleden, dus toch al even, dat we sinds toen nog blijkbaar op die oude lijn zitten te kijken naar de opnames?
Grts
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.