Beantwoord

Opname op afstand , decoder kiezen?

  • 2 March 2020
  • 4 reacties
  • 175 Bekeken

Reputatie 1

Wij hebben thuis 3 decoders, (keuken, living,slaapkamer)

Als ik met mijn tablet een opname programmeer is die enkel zichtbaar in de opnames van de decoder in de keuken.

De opname lukt, maar ik kan die enkel in de keuken bekijken.

Bestaat er een mogelijkheid om een andere decoder als doel op te geven, zodat ik die opname op vb mijn slaapkamer kan bekijken ? 

icon

Beste antwoord door Martin 2 March 2020, 15:15

Bekijk origineel

4 reacties

Je kunt geen doel decoder opgeven ivm met opnames, normaal als je een programma programmeert via je tablet zou die opname in de cloud moeten opgenomen worden en op iedere decoder zichtbaar moeten zijn heb je de decoders al eens één na één herstart door hun spanning even te onderbreken.

Als je bv een decoder hebt met harde schijf en je opname wordt al PVR opgeniomen dan is die alleen te bekijken op die decoder zelf aangezien die PVR opname op de harde schijf van de decoder zelf staat maar nPVR opnames zouden op iedere decoder moeten zichtbaar zijn, nPVR zijn opnames opgenomen in de cloud = op proximus servers.

Decoder zoals v5compact en v6 kunnen alleen maar in de cloud opnemen aangezien die geen harde schijf meer hebben zoals een V5 decoder bvb.

Reputatie 7
Badge +4

Klopt inderdaad Martin,

 

Opnames die op het netwerk staan opgenomen kunnen op elke decoder bekeken worden. (Opnames die via de app worden ingesteld zijn sowieso netwerk opnames). 

Reputatie 1

@Martin 

Heb decoder even spanningsloos gezet, de opnames zijn nu op mijn kamer idd ook zichtbaar! :wink:

Blij te horen dat ik je heb kunnen verder helpen

Reageer