Skip to main content
Vraag

opname kan niet bekeken worden

FranBon

Opnames kunnen niet bekeken worden.

Op de foto van de  opname staat een doorstreept play pijltje. Als je hierop klikt krijg je 2 mogelijkheden ´verwijderen´ of ´toevoegen aan mijn lijst´. Er is geen ´bekijken´ knop.

Wat betekent dit?

Heb dit niet met alle opnames.

16 reacties

Martin
  • 32962 reacties
  • 31 januari 2025

probeer mss eens via https://tv.pickx.be/nl/vod of het je daar wel lukt?

wat je dan ook nog kunt proberen is via de v7 decoder menu “Clear data & herstart” te kiezen.

• Druk op de home-knop (🏡) van je remote te drukken
  •  bovenaan dan naar rechts scrollen tot aan ⚙️(= instellingen/settings)
  • > “Support “
              |- 
              |-         
              |-       
              |- Clear data & herstart         

• Apprentice
  • 2 reacties
  • 1 februari 2025

Ik heb hetzelfde voor. En dat is al weken random het probleem. Nu bij 1 film en vier afleveringen van een serie van vijf afleveringen… Een tijdje geleden ook bij een film.

• Apprentice
  • 2 reacties
  • 1 februari 2025

OH! Ik had het bij Stanley Tucci ook voor!!

Mutlie
  • 1902 reacties
  • 1 februari 2025

Ik heb dit bij mijn weten nog niet gelezen op dit forum, en zo te zien ​@Martin evenmin.
Heb je al geprobeerd wat hij suggereert?
Met welke softwareversie en Middeleware doet het zich voor ?

• Druk op de home-knop (🏡) van je remote
  •  bovenaan dan naar rechts scrollen tot aan ⚙️(= instellingen/settings)
  • > “Support “
              |- Systeeminfo 

Eventueel kunne de moderatoren dit eens bekijken maar zij komen hier pas maandag terug langs. Mogelijk hebben zij jouw gegevens nodig (bijv. voor een lijntest). Zorg er dus voor dat je forumprofiel is aangevuld door zoveel mogelijk gegevens in te vullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent!)
De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel Proximus medewerkers bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je ook nog bijkomende nuttige informatie vermelden.. Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Martin
  • 32962 reacties
  • 1 februari 2025

TBI: Ik heb het maar één keer met 1 opname voorgehad en dit met de voorlaatste Apk software 6.158.3  en met ‘clear data’ was het terug in orde, maar wat je hieruit niet moet concluderen dat dit altijd en voor iedereen lukt, gewoon de moeite vind ik om het eens te proberen. Voor de rest afwachten zoals Mutlie al aangegeven heeft of de PX moderatoren maandag meer info/’work arround’/oplossing kunnen geven.

JVC-KAP
  • Rising star
  • 11 reacties
  • 3 februari 2025

Ik heb het ook sinds dit weekend, voornamelijk met programma’s van buitenlandse zenders (BBC, ZDF en NPO). en ik weet 100% zeker dat ik ze vorige week nog kon bekijken. Via de app staan de programma’s er zelfs niet meer tussen, maar op tv nog steeds. 

Met “Clear data & herstart” lukt het niet om ze te bekijken.

• Apprentice
  • 2 reacties
  • 4 februari 2025

Ik kamp al maanden met dit probleem. Ik heb hiervoor al uren aan de telefoon gehangen met medewerkers van Proximus, maar het probleem blijft duren. Enorm frusterend! Wat ben je ermee om een serie op te nemen als er opeens een aflevering niet meer te bekijken valt. Of meestal is het net die film die je niet wil missen die niet meer kan bekeken worden. Er zit ook geen logica in. Vandaag staat de serie nog te bekijken  de dag nadien staan er een aantal afleveringen met een pijltje door en kan je ze alleen nog verwijderen.

Samen met de helpdesk resets gedaan ( en dan altijd weer de apps opnieuw installeren), een nieuwe TV BOX, ... het probleem blijft duren. Een technieker aan huis geweest, hij kon niets doen. Iemand van de helpdesk zei dat aan de kant van Proximus er bij het programma/aflevering 'succesvol opgenomen' staat. Dus voor hen lijkt/is er geen probleem. Het zou op een hoger echelon moeten bekeken worden, medewerkers die meer toegang hebben tot de software/programma's. Ze zouden het nakijken en terugbellen. Maar zoals ik al meerdere keren voor had bij Proximus: die telefoon komt er niet. 

Men zei mij dat ze dit probleem nog nooit hadden voorgehad. Nu, bij mij is het al in september/oktober vorig jaar begonnen. Misschien toen niet maar zo te lezen, ben ik nu niet meer de enige.

Zo ontmoedigend! Welk nut heeft het om.een TV BOX in huis te halen wanneer je de programma's toch niet kan bekijken. Een serie waar een aantal afleveringen tussenuit vallen, wis ik helemaal.

FranBon
  • Auteur
  • 3 reacties
  • 4 februari 2025

Gisteren weer het zelfde.

Opgenomen reeks ´´ Belle & Sebastien ´´ serie van 3 episoden.

Episode 1 kunnen bekijken via ´´mijn video's´´

Niet te vinden in VOD.

Episode 2 niet te bekijken wegens doorstreept pijltje. Dan maar via VOD bekeken. 3,99€   So far so good.…

Episode 3 niet te bekijken wegens doorstreept pijltje. Niet te vinden in VOD.

Alle mogelijke resets uitgevoerd maar niets helpt.

Wat nu ???

Wat een soepje is mij dat?

Heeeeeelp

FranBon    id980466 

JVC-KAP
  • Rising star
  • 11 reacties
  • 8 februari 2025

Ik wil nog eens terugkomen op dit probleem. Het gaat meestal om programma’s die op dezelfde dag werden opgenomen. Zo merk ik dat het (momenteel) over programma’s gaat van 13, 25 en 27 december. Hebben anderen dit ook of zijn het bij hen andere dagen?

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3379 reacties
  • 20 februari 2025

@JVC-KAP ​@FranBon ​@Annie B. ​@Karendewindt Er zijn met sommige opnames inderdaad problemen geweest. Als jullie hier nog even doorgeven met welke specifieke opnames jullie problemen hebben kunnen we ze opnieuw op jullie decoder zetten zodat je ze toch nog zou moeten kunnen bekijken. 

Onze excuses voor het ongemak. 

• Apprentice
  • 4 reacties
  • 21 februari 2025

Kan iemand zeggen aan wie ik de lijst van onspeelbare items kan doorgeven?

Alvast bedankt!

Martin
  • 32962 reacties
  • 21 februari 2025

@LuckyBLue Je kan ze gewoon hier in een bericht meegeven op het forum. Dan kan een Proximus moderator van dienst hier verder mee.

• Apprentice
  • 2 reacties
  • 21 februari 2025

Sorry hoor, een lijst met de programma's doorgeven zodat ze opnieuw opgezet kunnen worden ... Deed ik in het verleden al een aantal keer. Zonder resultaat. Daar dan nu opnieuw tijd insteken.

Het probleem stelde zich bij mij al een tijdje, maar ik dacht eerst dat het aan mij lag. Dat ik iets verkeerd had gedaan. Toen er een film was 'To Olivia' op Play 5 die ergens eind oktober zou gewist worden, en ik echt héél graag wou zien, nam ik voor het eerst contact op met de helpdesk. Ruim op voorhand, ik meen een 15-tal dagen. Ik dacht dat het probleem wel zou opgelost zijn tegen de vervaldatum. Verkeerd gedacht dus. 'To Olivia' dus NIET kunnen bekijken, net zoals zoveel andere opnamen. En ondertussen zijn we dikke 5 maanden verder en stelt het probleem zich nog steeds. Proficiat PROXIMUS!

En dan nog een lachertje: ik zou dan ter compensatie kunnen genieten van films op het uitleenplatform, maar niemand kan ze erop zetten. Het is toch om te janken. Ik was vroeger met TELENET, nooit problemen of alleszins geen problemen die maanden aanslepen. Ik wil nog een paar opnames bekijken en daarna stoppen met die handel. Het is te frustrerend!

• Apprentice
  • 4 reacties
  • 21 februari 2025

reeks NCIS New Orleans S7E1 Something in the Air part 1 (32u)

show Andre Rieu Kerstgala in Maastricht (32u - 2 dagen)

show MAX Muziekspecial: Wim Sonneveld - Tour de Chant (2 dagen)

show Mariah Carrey; Merry Christmas To All ( 2 - 3  dagen)

film The Greatest Showman (3 dagen)

film Tom & Jerry (4 dagen)

reeks Matlock S1E19 The Therapist (3 dagen)

• Apprentice
  • 4 reacties
  • 21 februari 2025

Kan iemand deze terug op mijn decoder zetten aub?

Martin
  • 32962 reacties
  • 21 februari 2025

FYI: Het is nu weekend en pas maandag komen de PX moderatoren hier terug langs om je hiermee verder te helpen.

Reageer