Skip to main content

Opname Fallen van Canvas van zaterdag 20 december start niet na reclame

• December 22, 2025
  • 8 reacties
  • 97 Bekeken

Hallo,

Dit probleem doet zich nu reeds meermaals voor:

bij een opname van een serie start de opname met de reclame, maar stopt dan wanneer de serie zou beginnen. Opnieuw proberen lukt niet - dan gelukkig weer naar VRT Max om te kijken, maar dat kan niet de bedoeling zijn van opnames.

Laatste probleem: 2 Fallen opgenomen van zaterdagavond 20 december 2025 en de eerste start niet.

Dit met de TV-Box van Pickx

Met vriendelijke groeten, Yves

8 reacties

Mutlie
  • December 22, 2025

In dit forum zijn identieke en soortgelijke klachten al meermaals gepost.
Ik kan alleen maar zeggen dat je - helaas - niet de enige bent die het ervaart en dat Proximus op de hoogte is. Er wordt aan gewerkt en een oplossing zou er al zijn (maar naar ik vermoed in testfase).
De moderatoren hebben al een peer keer beloofd dat de oplossing zal gebeuren met de software update volgende maand. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Practitioner
  • December 22, 2025

@Yves7 ja hier is dat ook FUP! Het eerste deel van de aflevering duurt enkel de klassieke NEGEN SECONDEN reclame ! De tweede aflevering van zaterdag staat er wel “kijkbaar” op!
Het wordt werkelijk SCHANDALIG! En afleveringen gereset door Proximus leveren GEEN oplossing op! Men moet dus verplicht de reeks bekijken voor ze gewist wordt op de moederzender’! In deze gevallen heeft het dus ZERO NUT dat men de reeks tot 90 dagen kan bekijken! HET IS ERBARMELIJK! EN JA men belooft een oplossing voor de problemen rond “onbruikbare” opnames in januari … wel ik zal er met de fijne kam door gaan! Pretty p…d voor 1200 euro per jaar! Ongelofelijk, zo’n dilettantisch gepruts, ronduit belachelijk!🤬

AlainGerard
  • Apprentice
  • December 28, 2025

Gisteren weer van dat! Aflevering 5 van Fallen duurt...5 seconden! Wat een amateurs die “werken aan een oplossing”. Flauwe service, hoor!

Mutlie
  • December 28, 2025

Gisteren weer van dat! Aflevering 5 van Fallen duurt...5 seconden! Wat een amateurs die “werken aan een oplossing”. Flauwe service, hoor!

Voor wat het waard is:

De update met oplossing is beloofd voor volgende maand.

AlainGerard
  • Apprentice
  • December 28, 2025

Dankjewel voor de info. We kijken uit.

Martin
  • December 28, 2025

Ter info: ik lees hier ook af en toe dat PX die opnames niet meer kunnen terugzetten (zelfs al is de 90 dagen nog niet voorbij), volgens mij staan ze dan ook niet meer op de PX servers!

Mutlie
  • December 28, 2025

Puur ter info

De opname van aflevering 5 stopt hier na 9 sec reclame. Nu aan het kijken via de app

Michael V
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • December 29, 2025

Zoals door ​@Mutlie gezegd zijn we ermee bezig en willen we zeker dat het de problemen oplost dus word de update  eerst getest.