reeds 2 x medewerker aan de lijn gehad en niet geholpen. op 9 juli was er blijkbaar een algemeen probleem om in te loggen op de pickx app. heb ik ondervonden. bijna alle opgenomen programma’s na die datum zijn niet te bekijken. noch op android en apple tablet, noch op pc. enkel nog te bekijken via de box. 2de medewerker begon verhaal van restricties die opgelegd worden door de zenders. Dat soms voor bepaalde programma’s geen toestemming meer is om die te bekijken op de app. Zou mij toch verwonderen dat van alles wat ik opneem en vroeger kon bekijken, ik nu echt niets meer kan bekijken. Dat al die programma’s plots ter zelfdertijd aan banden gelegd worden sinds 9 juli ???.Daar geloof ik niks van. Waarom mag ik er dan nog live naar kijken op de app (want dat werkt wel) en niet meer naar een opgenomen programma?
Bladzijde 1 / 1
Ik heb eens rap gekeken op mijn iPad, maar ik kan wel kijken ook naar opnames na 9 juli. En ook naar opnames voor die datum. En op de TV ook, Dus de helpdesk …..
Bij mij werkt het ook in ieder geval, dus deze keer geen algemeen probleem!
Je mag ook niet vergeten dat er heel cluster van servers zijn die door middel van loadbalancing beslissen waar elke app gebruiker op welke server inlogt. Dat kan ook een mogelijke oorzaak zijn.
Het kan ook iets met zijn profiel instellingen zijn, maar Prox kan dit morgen natuurlijk wel even checken.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.