reeds 2 x medewerker aan de lijn gehad en niet geholpen. op 9 juli was er blijkbaar een algemeen probleem om in te loggen op de pickx app. heb ik ondervonden. bijna alle opgenomen programma’s na die datum zijn niet te bekijken. noch op android en apple tablet, noch op pc. enkel nog te bekijken via de box. 2de medewerker begon verhaal van restricties die opgelegd worden door de zenders. Dat soms voor bepaalde programma’s geen toestemming meer is om die te bekijken op de app. Zou mij toch verwonderen dat van alles wat ik opneem en vroeger kon bekijken, ik nu echt niets meer kan bekijken. Dat al die programma’s plots ter zelfdertijd aan banden gelegd worden sinds 9 juli ???.Daar geloof ik niks van. Waarom mag ik er dan nog live naar kijken op de app (want dat werkt wel) en niet meer naar een opgenomen programma?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.