Skip to main content
Vraag

Omruiling TV-box


Toon eerste bericht

37 reacties

Mutlie
  • 1967 reacties
  • 1 maart 2024
Luc.M schreef:

@Mutlie  Je Bbox is volgens het orderingsusteem van  september 2024

@Luc.M 
Ik wist niet dat PX zo snel was 😁Dat is een half jaar vooruit !
September 2014 waarschijnlijk? Zou kunnen, Serienummer begint met 14.


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1701 reacties
  • 1 maart 2024

@Mutlie  Oeps ja het is september 2014 😀


  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 9 februari 2025

Mijn nieuwe TV box is geïnstalleerd. Mijn bestaande opnames van de laatste twee maanden zijn nog te zien, maar ik kan ze niet bekijken. Ook de recente (d.i. van na de installatie van de nieuwe TV-box) afleveringen van serieopnames die al liepen kan ik niet bekijken, met de melding dat deze zender niet meer in mijn abonnement vervat zit. Het gaat nochtans over de courante zenders die wel in mijn abonnement zitten en die ik nog gewoon kan bekijken.


Martin
  • 33243 reacties
  • 9 februari 2025

  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 12 februari 2025

Via pickx.be wel, TV box zonder stroom zetten heeft geen effect.


Martin
  • 33243 reacties
  • 12 februari 2025

@TomDG Probeer ook een met een clear data …. uit te voeren of dit iets oplost:

  • Druk op de home-knop (🏡) van je remote te drukken
  •  bovenaan dan naar rechts scrollen tot aan ⚙️(= instellingen/settings)
  • > “Support “
              |- 
              |-       
              |-     
              |- Clear data & herstart         

  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 13 februari 2025

Geen effect.


Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • 419 reacties
  • 13 februari 2025

TIP:

Als ik toestellen terugstuur (modem, TV Boxen), dan houd ik altijd de voedingsadapter (meestal een 12V voeding). Zowel bij Telenet als bij Proximus wordt de barcode van het toestel gescand of het serienummer ingegeven, en daarmee is de retour afgehandeld. Nog nooit een klacht over gehad ….

Ook als ik een oud toestel naar het containpark breng...

Zo’n reserve voeding kan altijd nog eens van pas komen, en ik heb er ook al verschillende kenissen mee kunnen helpen 😊


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2109 reacties
  • 13 februari 2025

@TomDG 

Ik raad je aan om hiervoor een software reset uit te voeren met de afstandsbediening.

 

 

Geert


  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 13 februari 2025

Nu loopt alles vast omdat de afstandsbediening niet meer functioneert. Op OK en 0 duwen werkt niet.


  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 13 februari 2025

De box toch nog aan de praat gekregen met de afstandbediening van mijn TV. Maar de opgenomen programma’s kan ik nog steeds niet bekijken.

Je hoeft niet verder naar een oplossing te zoeken. Een aantal kan ik nog via de apps bekijken en in de andere ga ik geen tijd meer steken. Nieuwe opnames sinds de installatie van de box kan ik wel bekijken.


Martin
  • 33243 reacties
  • 13 februari 2025

Je afstandsbediening in bluetooth met de Android TV Box

Om de bluetooth in te schakelen, druk gedurende een aantal seconden gelijktijdig op de knoppen en  van de afstandsbediening.