Vraag

omruilen v7 naar v6 - ongelooflijke chaos

  • 16 February 2023
  • 35 reacties
  • 598 Bekeken


Toon eerste bericht

35 reacties

Dus zolang de DLM je op die snelheid kan houden zou dit geen probleem mogen geven voor de V7 decoder, alleen zitten ze ook nog te sukkelen met geluid/beeld dat niet synchroon loopt en volgens een PX technieker zou dit ergen in april opgelost geraken! 
Bij de V6 zouden er dan momenteel ook weer problemen zijn, maar dit zou dn ook maar een tijdelijk probleem zijn. Ik hoop dat PX die nieuwe decoders (v6&v7) toch eens zo stabiel krijgen als die V5C want daar heb ik nu echt geen enkel probleem mee en ik zou het liefst zo houden :-)

@Joanne68 Krijg je een foutmelding op je tv? Of valt de decoder volledig uit? 

De decoder valt helemaal uit. 

Reputatie 7
Badge +5

@Joanne68 Ik heb een interventie voor je ingeboekt op donderdag 09/03 tussen 08.00 en 12.30.

Indien dit niet voor je past kan je je afspraak verzetten via je MyProximus account.

Hallo Daisy.  Dat is heel vriendelijk van je. Maar ik heb helemaal niet om een technicus gevraagd.  Ik heb die afspraak dan ook maar geannuleerd.  Groetjes.  Joanne Hendriks 

 

Dan moet er inderdaad maar een technicus komen om om te zien wat het probleem is.  Dan kan hij ook een nieuwe V7 plaatsen want de V6 die we nu hebben werkt ook niet goed. Ik stel voor 7, 8, 9 of 10 maart aanstaande. 

Reputatie 7
Badge +4

@Joanne68 Ik heb een afspraak geboekt voor nu donderdag tussen 8 en 12.30u. Als dit niet past kan u dit zelf aanpassen via My Proximus of ons telefonisch contacteren op 080022800. 

Hallo Hadewych

Bedoel je dat je op donderdag  2 maart die afspraak hebt geboekt? Dat is okay voor ons. Maar kun je me aub eens laten weten wat ik moet doen zodat proximus mij op mijn gsm nummer contracteert in plaats van het gsm nummer van mijn echtgenoot?  Alvast dank daarvoor 

Reputatie 7
Badge +5

@Joanne68 Kan je eens een ander stopcontact proberen? Het probleem lijkt terug te komen ondanks andere decoders? Heb je ook steeds de stroomkabel vervangen? 

Reputatie 7
Badge +4

@Joanne68 Het is inderdaad nu donderdag 2 maart dat ik de afspraak geboekt heb.

Ik kan dat nr voor je aanpassen. Heb je dan liefst dat we je contacteren op het nr dat eindigt op -32 of -91 ? 

Idd op mijn nummer dat eindigt op 91. En nog een vraagje: neemt  de technicus dan ook een nieuwe  V7 mee? Want we hebben  nu een V6.

Reageer