Beantwoord

Nieuwe zender: Play Crime?

  • 22 December 2023
  • 68 reacties
  • 18092 Bekeken

Ik had daarnet gezien dat er een nieuwe zender aankomt op 19/01: Play Crime
Play Crime: de nieuwe zender met 24/7 crime series en films (goplay.be)

Ik vind echter nergens info of die ook te zien zal zijn bij Proximus; iemand dat al meer info gevonden heeft?

Grtjs

icon

Beste antwoord door Martin 15 January 2024, 19:15

Bekijk origineel

68 reacties

Reputatie 3

Hallo allemaal,

Ik laat eens weten dat ik gezien heb op de recentste zenderlijst van Proximus dat Play Crime zal te zien zijn op kanaal nr 62 en deel zal uitmaken van het basispakket, we zijn dus een zender rijker vanaf vrijdag 19/1 in het basispakket, iets moois om naar uit kijken.

Zenderlijst Proximus Vlaanderen

Timm CN

Reputatie 4
Badge +1

is een telenet zender, er zijn misschien nog onderhandelingen gaande voor op proximus aan te bieden, maar normaal zou die erbij moeten komen, is een basis zender dat komt naast de play 4,5,6,7 zenders.

Zie ook : 

https://www.hln.be/tv/playmedia-lanceert-morgen-nieuwe-zender-voor-liefhebbers-van-het-misdaadgenre-playcrime~ac5de27a/

wp.

Heb je al eens de V5c heropgestart? (zonder stroom gezet)


als dat niet helpt :

  

Anders moet je eens je V5C resetten 

  1. Druk op de On/Off-schakelaar achteraan je decoder om hem uit te schakelen.
    On off knop
  2. Druk op de Reset-knop achteraan je TV Box met een puntig voorwerp, zoals een tandenstoker, de punt van een balpen of een paperclip.
    Reset knop
  3. Terwijl je op de Reset-knop drukt, druk je tegelijk op de On/Off-schakelaar om hem in de positie I te zetten.
  4. Laat de Reset-knop los wanneer het updatescherm op je tv-toestel verschijnt, ofwel na 15 seconden.
  5. Wacht een dertigtal minuten. Je TV Box zal volledig worden geherinitialiseerd.

 

@Mutlie mijn excuses verkeerd gelezen

TBI: bij Telenet hebben ze ook dit probleem maar blijkbaar was het dan wel wat later opgelost!

→ https://www.netweters.be/t5/Entertainment/Play-crime/td-p/183931#M8245

@KatN

Zenderlijst Proximus-Brussels > kanaal 312

Bron: Zenderlijst op decoder/TV Box, app, web | Proximus

voor Vlaanderen  > Kanaal 62

 

Ook ik heb geprobeerd om de serie ‘The Thing about Pam’ op te nemen in serie. Dit is niet gelukt! Dan elke aflevering afzonderlijk proberen opnemen. In mijn lijst met opgenomen programma’s kwamen deze aanvankelijk voor, maar nadien verdwenen die opnames terug...

gaat het ook om een V7 decoder, want eerst lukte dit bij mij ook niet.

@Martin zelfde hier

@Jordylan

 Update: ik heb “clear data en herstart” uitgevoerd en nu staan ze wel  onder “mijn video’s” 

“6 afleveringen | serie”

 

Mis ik ergens informatie of moet ik nog iets doen om deze zender te zien?

Die zit toch in het basispakket?

Ik heb geen kanaal 62 🤔

In de tv gids niet terug te vinden 😕

 

 

Gevonden!

Instellingen/support/Zenderinfo ophalen

Klopt het dat je geen serie kan opnemen op de nieuwe zender play crime?

bij mij staat die op kanaal  63.

Dit kan afhangen door het feit dat je vroeger al kanalen herschikt hebt, dat je die niet terugvindt op 62.

Reputatie 7
Badge +1

@Antoon1 Deze zou normaalgezien ook -zonder extra actie te ondernemen- zichtbaar moeten zijn op de Pickx app. Hij zal daar dan ook wel op nieuwe nr te zien zijn die jij eraan gegeven hebt op je decoder. 

@HadewychT Bedankt. Heb de zender gevonden staat nog op kanaal 62 op de Pickx app. Vreemd heb de zender toch verplaats via Pickx.be/zenders.  Kan dit thuis niet controleren omdat ik met de mobilhome in Spanje verblijf. Zal nog een keer proberen te verplaatsen op de iPad  😉🚐

Het verplaatsen is gelukt. Staat bij de zender, tv gids, ook een relay icoon. Dus uitgesteld kijken kan dus ook 😉👍🚐

Klopt het dat je geen serie kan opnemen op de nieuwe zender play crime?

Zal ik je straks weten zeggen, het programmeren van de 1e serie is toch alvast gelukt.

Klopt het dat je geen serie kan opnemen op de nieuwe zender play crime?

@Jordylan

Voor het ogenblik lukt het in ieder geval nog niet om de serie voor deze avond op te nemen, want ik krijg de melding  dat het is mislukt is en probeer later opnieuw!

De twee afleveringen van deze avond apart opnemen lukt wel.

bij mij staat die op kanaal  63.

Dit kan afhangen door het feit dat je vroeger al kanalen herschikt hebt, dat je die niet terugvindt op 62.

Is dit een antwoord op een post? (van wie)
Of een gewone opmerking?

Reputatie 4
Badge +1

Spijtig genoeg achter betaal muur play more van Telenet 

Zit ook in basis pakket bij Telenet ...

bij Proximus ook in het basis pakket.

Klopt het dat je geen serie kan opnemen op de nieuwe zender play crime?

@Jordylan

Voor het ogenblik lukt het in ieder geval nog niet om de serie voor deze avond op te nemen, want ik krijg de melding  dat het is mislukt is en probeer later opnieuw!

“The thing about Pam” staat bij mij geprogrammeerd en staat in de geplande opnames

Klopt het dat je geen serie kan opnemen op de nieuwe zender play crime?

Zal ik je straks weten zeggen, het programmeren van de 1e serie is toch alvast gelukt.

Idd, apart geen probleem, maar als je serie opname wil doen lukt deze niet

‘k zal nog eens proberen dan om de serie “The thing about Pam” op te nemen.

in de geplande opnames staan wel mijn twee opnames voor vanavond maar niet als serie.

Klopt het dat je geen serie kan opnemen op de nieuwe zender play crime?

Zal ik je straks weten zeggen, het programmeren van de 1e serie is toch alvast gelukt.

Idd, apart geen probleem, maar als je serie opname wil doen lukt deze niet

Lees nog eens opnieuw, ik heb de hele serie geprogrammeerd.
En in 1 keer, niet apart. In de planning staan 6 afleveringen, dit is bij mijn weten de hele sereie.

‘k zal nog eens proberen dan om de serie “The thing about Pam” op te nemen.

in de geplande opnames staan wel mijn twee opnames voor vanavond maar niet als serie.

Nog eens geprobeerd op de V7 decoder maar lukt niet als serie bij mij!!

@Martin zelfde hier

 

‘k zal nog eens proberen dan om de serie “The thing about Pam” op te nemen.

in de geplande opnames staan wel mijn twee opnames voor vanavond maar niet als serie.

Nog eens geprobeerd op de V7 decoder maar lukt niet als serie bij mij!!

😶😶😶

Hier lukte het dus wel. Hout vasthouden, de opname is nog niet gelukt🤔

@Jordylan  No problemo ;)

@Martin zelfde hier

 

@Jordylan

 Update: ik heb “clear data en herstart” uitgevoerd en nu staan ze wel  onder “mijn video’s” 

“6 afleveringen | serie”

Reageer