Beantwoord

Nieuwe zender: Play Crime?

  • 22 December 2023
  • 68 reacties
  • 18047 Bekeken

Ik had daarnet gezien dat er een nieuwe zender aankomt op 19/01: Play Crime
Play Crime: de nieuwe zender met 24/7 crime series en films (goplay.be)

Ik vind echter nergens info of die ook te zien zal zijn bij Proximus; iemand dat al meer info gevonden heeft?

Grtjs

icon

Beste antwoord door Martin 15 January 2024, 19:15

Bekijk origineel

68 reacties

Reputatie 4
Badge +1

is een telenet zender, er zijn misschien nog onderhandelingen gaande voor op proximus aan te bieden, maar normaal zou die erbij moeten komen, is een basis zender dat komt naast de play 4,5,6,7 zenders.

Reputatie 7
Badge +3

@Nick_020  Dit zou kunnen dat dit een onderdeel is van onderhandelingen maar voorlopige hebben wij hierover nog niets vernomen. 

Spijtig genoeg achter betaal muur play more van Telenet 

Reputatie 2

Hallo allemaal,

Ik laat eens weten dat ik gezien heb op de recentste zenderlijst van Proximus dat Play Crime zal te zien zijn op kanaal nr 62 en deel zal uitmaken van het basispakket, we zijn dus een zender rijker vanaf vrijdag 19/1 in het basispakket, iets moois om naar uit kijken.

Zenderlijst Proximus Vlaanderen

Timm CN

En op welke nummer in Brussel? Ik vind het precies niet op de zenderlijst voor Brussel...

@KatN

Zenderlijst Proximus-Brussels > kanaal 312

Bron: Zenderlijst op decoder/TV Box, app, web | Proximus

voor Vlaanderen  > Kanaal 62

 

Zie ook : 

https://www.hln.be/tv/playmedia-lanceert-morgen-nieuwe-zender-voor-liefhebbers-van-het-misdaadgenre-playcrime~ac5de27a/

wp.

Reputatie 7
Badge +1

Bedankt. Heb de nieuwe zender al verplaatst. Maar is deze zender PlayCrime ook zichtbaar in de app PickxTV op de iPad. Bij mij is deze zender niet zichtbaar in de app. Is dit ook zo of moet ik nog iets doen 🤔🚐

Reputatie 7
Badge +4

@Antoon1 Deze zou normaalgezien ook -zonder extra actie te ondernemen- zichtbaar moeten zijn op de Pickx app. Hij zal daar dan ook wel op nieuwe nr te zien zijn die jij eraan gegeven hebt op je decoder. 

Reputatie 7
Badge +1

@Antoon1 Deze zou normaalgezien ook -zonder extra actie te ondernemen- zichtbaar moeten zijn op de Pickx app. Hij zal daar dan ook wel op nieuwe nr te zien zijn die jij eraan gegeven hebt op je decoder. 

@HadewychT Bedankt. Heb de zender gevonden staat nog op kanaal 62 op de Pickx app. Vreemd heb de zender toch verplaats via Pickx.be/zenders.  Kan dit thuis niet controleren omdat ik met de mobilhome in Spanje verblijf. Zal nog een keer proberen te verplaatsen op de iPad  😉🚐

Mis ik ergens informatie of moet ik nog iets doen om deze zender te zien?

Die zit toch in het basispakket?

Ik heb geen kanaal 62 🤔

In de tv gids niet terug te vinden 😕

 

 

Gevonden!

Instellingen/support/Zenderinfo ophalen

Het enige dat ik hier zie op nr 62 is picx info en iets van studio 100, geen play crime te vinden in mijn zenderlijst, help?!

Kan zijn dat er nu een alternatieve reclame wordt uitgezonden, daarstraks kreeg ik een voorstuk.
De uitzendingen starten om 20:30 en het 1e programma is geprogrammeerd om 20:35.
(zie tv gids)
Of heb je ooit zenders verplaatst?

Klopt het dat je geen serie kan opnemen op de nieuwe zender play crime?

bij mij staat die op kanaal  63.

Dit kan afhangen door het feit dat je vroeger al kanalen herschikt hebt, dat je die niet terugvindt op 62.

Reputatie 7
Badge +1

@Antoon1 Deze zou normaalgezien ook -zonder extra actie te ondernemen- zichtbaar moeten zijn op de Pickx app. Hij zal daar dan ook wel op nieuwe nr te zien zijn die jij eraan gegeven hebt op je decoder. 

@HadewychT Bedankt. Heb de zender gevonden staat nog op kanaal 62 op de Pickx app. Vreemd heb de zender toch verplaats via Pickx.be/zenders.  Kan dit thuis niet controleren omdat ik met de mobilhome in Spanje verblijf. Zal nog een keer proberen te verplaatsen op de iPad  😉🚐

Het verplaatsen is gelukt. Staat bij de zender, tv gids, ook een relay icoon. Dus uitgesteld kijken kan dus ook 😉👍🚐

Klopt het dat je geen serie kan opnemen op de nieuwe zender play crime?

Zal ik je straks weten zeggen, het programmeren van de 1e serie is toch alvast gelukt.

Klopt het dat je geen serie kan opnemen op de nieuwe zender play crime?

@Jordylan

Voor het ogenblik lukt het in ieder geval nog niet om de serie voor deze avond op te nemen, want ik krijg de melding  dat het is mislukt is en probeer later opnieuw!

De twee afleveringen van deze avond apart opnemen lukt wel.

bij mij staat die op kanaal  63.

Dit kan afhangen door het feit dat je vroeger al kanalen herschikt hebt, dat je die niet terugvindt op 62.

Is dit een antwoord op een post? (van wie)
Of een gewone opmerking?

Reputatie 4
Badge +1

Spijtig genoeg achter betaal muur play more van Telenet 

Zit ook in basis pakket bij Telenet ...

bij Proximus ook in het basis pakket.

Klopt het dat je geen serie kan opnemen op de nieuwe zender play crime?

@Jordylan

Voor het ogenblik lukt het in ieder geval nog niet om de serie voor deze avond op te nemen, want ik krijg de melding  dat het is mislukt is en probeer later opnieuw!

“The thing about Pam” staat bij mij geprogrammeerd en staat in de geplande opnames

Klopt het dat je geen serie kan opnemen op de nieuwe zender play crime?

Zal ik je straks weten zeggen, het programmeren van de 1e serie is toch alvast gelukt.

Idd, apart geen probleem, maar als je serie opname wil doen lukt deze niet

‘k zal nog eens proberen dan om de serie “The thing about Pam” op te nemen.

in de geplande opnames staan wel mijn twee opnames voor vanavond maar niet als serie.

Klopt het dat je geen serie kan opnemen op de nieuwe zender play crime?

Zal ik je straks weten zeggen, het programmeren van de 1e serie is toch alvast gelukt.

Idd, apart geen probleem, maar als je serie opname wil doen lukt deze niet

Lees nog eens opnieuw, ik heb de hele serie geprogrammeerd.
En in 1 keer, niet apart. In de planning staan 6 afleveringen, dit is bij mijn weten de hele sereie.

Reageer