Beantwoord

Nieuwe zender: Play Crime?

  • 22 December 2023
  • 68 reacties
  • 18134 Bekeken


Toon eerste bericht

68 reacties

  @Sigi23 

De “zenderinfo ophalen” zal niet de kanaalvolgorde veranderen, als je bv de zenders hernummerd hebt en die zender om die reden niet terug te vinden was op kanaal 62,  dan zal je die na de zenderinfo opgehaald te hebben nog altijd niet terugvinden op 62. Maar dit zou wel kunnen helpen indien je die zender nergens terugvindt.

Als ik naar instellingen ga en dan zenders staat hij op nummer 40 .

Maar als ik dan tv kijk is er iets op 40 niks te zien en op 62 non stop dokters 

@Sigi23 

heb je al eens gekeken op http://pickx.be  of je daar kunt kijken naar PlayCrime, als dat zo is zou ik de V7 decoder eens heropstarten (= 10 sec volledig spanningsloos zetten) 

ook als ik een volledige reset doe van mijn V5c kan ik niet opnemen op kanaal 62; Hopeloos? 

ook geprobeerd door de bbox te resetten

ook bbox gereset. helpt ook niet.

Reputatie 3
Badge

BBox resetten volgens de raadgeving van Martin: het blijft niet lukken om “Play Crime” op te nemen. Toch beste dank voor je advies!

@Alain_0196

en lukt het ook niet via de pickx app op of via de webversie http://pickx.be

Reputatie 3
Badge

Via de Pickx app wel, dat is het eigenaardige..

op de Pickx app zijn alle mislukte opnames via de TV wel zichtbaar en afspeelbaar. op de TV mislukt alles: geen opnames afspeelbaar.

@Alain_0196 

Met mijn decoder heb ik het zelfde ook voorgehad en door de decoder eerst uit te zetten en dan na dat de bbox volledig opgestart was ook dan de decoder te resetten, was het in orde. 
Maar of dit altijd en bij iedereen op die manier in orde komt is weer een andere vraag!

ik heb de raad van Martin opgevolgd: zonder resultaat. Dus toch hopeloos?

Reputatie 2
Badge

Ook ik heb geprobeerd om de serie ‘The Thing about Pam’ op te nemen in serie. Dit is niet gelukt! Dan elke aflevering afzonderlijk proberen opnemen. In mijn lijst met opgenomen programma’s kwamen deze aanvankelijk voor, maar nadien verdwenen die opnames terug...

Reputatie 7
Badge +1

Bedankt. Heb de nieuwe zender al verplaatst. Maar is deze zender PlayCrime ook zichtbaar in de app PickxTV op de iPad. Bij mij is deze zender niet zichtbaar in de app. Is dit ook zo of moet ik nog iets doen 🤔🚐

Reputatie 7
Badge +4

@Antoon1 Deze zou normaalgezien ook -zonder extra actie te ondernemen- zichtbaar moeten zijn op de Pickx app. Hij zal daar dan ook wel op nieuwe nr te zien zijn die jij eraan gegeven hebt op je decoder. 

Reputatie 7
Badge +1

@Antoon1 Deze zou normaalgezien ook -zonder extra actie te ondernemen- zichtbaar moeten zijn op de Pickx app. Hij zal daar dan ook wel op nieuwe nr te zien zijn die jij eraan gegeven hebt op je decoder. 

@HadewychT Bedankt. Heb de zender gevonden staat nog op kanaal 62 op de Pickx app. Vreemd heb de zender toch verplaats via Pickx.be/zenders.  Kan dit thuis niet controleren omdat ik met de mobilhome in Spanje verblijf. Zal nog een keer proberen te verplaatsen op de iPad  😉🚐

Het enige dat ik hier zie op nr 62 is picx info en iets van studio 100, geen play crime te vinden in mijn zenderlijst, help?!

Reputatie 2
Badge

Neen het betreft een V5c decoder.

Kan zijn dat er nu een alternatieve reclame wordt uitgezonden, daarstraks kreeg ik een voorstuk.
De uitzendingen starten om 20:30 en het 1e programma is geprogrammeerd om 20:35.
(zie tv gids)
Of heb je ooit zenders verplaatst?

Reageer