Beantwoord

Nieuwe zender: Play Crime?

  • 22 December 2023
  • 68 reacties
  • 18041 Bekeken

Ik had daarnet gezien dat er een nieuwe zender aankomt op 19/01: Play Crime
Play Crime: de nieuwe zender met 24/7 crime series en films (goplay.be)

Ik vind echter nergens info of die ook te zien zal zijn bij Proximus; iemand dat al meer info gevonden heeft?

Grtjs

icon

Beste antwoord door Martin 15 January 2024, 19:15

Bekijk origineel

68 reacties

Op de V7

Instellingen/support/Zenderinfo ophalen

Daar zie ik playcrime tussenstaan maar niet als ik via men gewone zenders dan ga

Das vreemd. heb je misschien zenders hernummerd of favorieten ingesteld?

Na de update van de Zenderinfo hebben wij 62 zowel in de programma's als de gids.

Misschien eens de decoder even zonder stroom zetten?

@Master-magic 

Op de V7

Instellingen/support/Zenderinfo ophalen

Daar zie ik playcrime tussenstaan maar niet als ik via men gewone zenders dan ga

Is inderdaad bij mij ook vanzelf goed gekomen maar bij TN was dit precies vlugger in orde ?

De dag nadien was het vanzelf in orde:

TBI: bij Telenet hebben ze ook dit probleem maar blijkbaar was het dan wel wat later opgelost!

→ https://www.netweters.be/t5/Entertainment/Play-crime/td-p/183931#M8245

 

 

  @Sigi23 

De “zenderinfo ophalen” zal niet de kanaalvolgorde veranderen, als je bv de zenders hernummerd hebt en die zender om die reden niet terug te vinden was op kanaal 62,  dan zal je die na de zenderinfo opgehaald te hebben nog altijd niet terugvinden op 62. Maar dit zou wel kunnen helpen indien je die zender nergens terugvindt.

  @Sigi23 

De “zenderinfo ophalen” zal niet de kanaalvolgorde veranderen, als je bv de zenders hernummerd hebt en die zender om die reden niet terug te vinden was op kanaal 62,  dan zal je die na de zenderinfo opgehaald te hebben nog altijd niet terugvinden op 62. Maar dit zou wel kunnen helpen indien je die zender nergens terugvindt.

Als ik naar instellingen ga en dan zenders staat hij op nummer 40 .

Maar als ik dan tv kijk is er iets op 40 niks te zien en op 62 non stop dokters 

@Sigi23 

heb je al eens gekeken op http://pickx.be  of je daar kunt kijken naar PlayCrime, als dat zo is zou ik de V7 decoder eens heropstarten (= 10 sec volledig spanningsloos zetten) 

Reputatie 2
Badge

Ook ik heb geprobeerd om de serie ‘The Thing about Pam’ op te nemen in serie. Dit is niet gelukt! Dan elke aflevering afzonderlijk proberen opnemen. In mijn lijst met opgenomen programma’s kwamen deze aanvankelijk voor, maar nadien verdwenen die opnames terug...

Ook ik heb geprobeerd om de serie ‘The Thing about Pam’ op te nemen in serie. Dit is niet gelukt! Dan elke aflevering afzonderlijk proberen opnemen. In mijn lijst met opgenomen programma’s kwamen deze aanvankelijk voor, maar nadien verdwenen die opnames terug...

gaat het ook om een V7 decoder, want eerst lukte dit bij mij ook niet.

@Martin zelfde hier

@Jordylan

 Update: ik heb “clear data en herstart” uitgevoerd en nu staan ze wel  onder “mijn video’s” 

“6 afleveringen | serie”

 

Reputatie 2
Badge

Neen het betreft een V5c decoder.

Heb je al eens de V5c heropgestart? (zonder stroom gezet)


als dat niet helpt :

  

Anders moet je eens je V5C resetten 

  1. Druk op de On/Off-schakelaar achteraan je decoder om hem uit te schakelen.
    On off knop
  2. Druk op de Reset-knop achteraan je TV Box met een puntig voorwerp, zoals een tandenstoker, de punt van een balpen of een paperclip.
    Reset knop
  3. Terwijl je op de Reset-knop drukt, druk je tegelijk op de On/Off-schakelaar om hem in de positie I te zetten.
  4. Laat de Reset-knop los wanneer het updatescherm op je tv-toestel verschijnt, ofwel na 15 seconden.
  5. Wacht een dertigtal minuten. Je TV Box zal volledig worden geherinitialiseerd.

 

ook als ik een volledige reset doe van mijn V5c kan ik niet opnemen op kanaal 62; Hopeloos? 

ook geprobeerd door de bbox te resetten

ook bbox gereset. helpt ook niet.

Reputatie 3
Badge

BBox resetten volgens de raadgeving van Martin: het blijft niet lukken om “Play Crime” op te nemen. Toch beste dank voor je advies!

@Alain_0196

en lukt het ook niet via de pickx app op of via de webversie http://pickx.be

Reputatie 3
Badge

Via de Pickx app wel, dat is het eigenaardige..

op de Pickx app zijn alle mislukte opnames via de TV wel zichtbaar en afspeelbaar. op de TV mislukt alles: geen opnames afspeelbaar.

@Alain_0196 

Met mijn decoder heb ik het zelfde ook voorgehad en door de decoder eerst uit te zetten en dan na dat de bbox volledig opgestart was ook dan de decoder te resetten, was het in orde. 
Maar of dit altijd en bij iedereen op die manier in orde komt is weer een andere vraag!

ik heb de raad van Martin opgevolgd: zonder resultaat. Dus toch hopeloos?

Reageer