Skip to main content

Nieuwe versie van de Pickx-app (v1.12)

• November 5, 2025
  • 9 reacties
  • 289 Bekeken
HadewychT
Forum|alt.badge.img+4

De nieuwe release van de Pickx-app, versie 1.12 is nu beschikbaar voor Android, tvOS en iOS.

Nieuwigheden en verbeteringen:

Android

• Invoering van filters in de TV-gids voor een snellere en intuïtievere navigatie naar uw favoriete inhoud
  • Prestaties optimalisaties en verbeteringen in de stabiliteit voor een soepelere ervaring

iOS

• Toevoeging van filters in de TV-gids
  • AirPlay-ondersteuning: geniet eenvoudig van uw inhoud op een groot scherm
  • Prestatieverbeteringen en stabiliteitscorrecties

Wij nodigen u uit om uw app bij te werken om van deze nieuwe functies en optimalisaties te profiteren.

9 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • November 5, 2025

Ik had de hoop dat ik ATV nu deftig zou ontvangen, maar niet dus. Als ik VRT aan het kijken ben en wil overschakelen naar een andere zender, bevriest het hele beeld, net zoals voordien.

Het enige voordeel van de nieuwe versie is dat ik de eerste zender die ik wil bekijken na inschakelen van de app, wel meteen krijg. 

Martin
  • November 5, 2025

FYI: er worden inderdaad nog altijd problemen gemeld zie bv ook hoe iemand reageerde op het ander forum → Beeld blijft hangen met Pickx op Apple TV | Proximus Forum

Forum|alt.badge.img+2
  • Practitioner
  • November 5, 2025

Een tijdje geleden al geïnstalleerd. Ik had gelijk TWEE Apps op de IPad! Is dus geen upgrade maar een onafhankelijke nieuwe app?

Martin
  • November 5, 2025

je bedoelt met twee versies waarschijnlijk:

deze van het oud TV platform

en deze van het nieuw TV platform:

1.12

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Community Manager
  • November 7, 2025

FYI: er worden inderdaad nog altijd problemen gemeld zie bv ook hoe iemand reageerde op het ander forum → Beeld blijft hangen met Pickx op Apple TV | Proximus Forum

Klopt. Er is een oplossing in de maak die zo snel mogelijk geïmplementeerd wordt in samenspraak met Apple. 

• Apprentice
  • November 29, 2025

We zijn nu vele dagen verder en nog steeds geen oplossing , weinig verbetering in de 1.12 versie . Beeld blijft hangen , toestemming locatie , geen internet verbinding , de dag gaat niet automatisch verder je  moet zelf naar vandaag en het juiste uur zoeken enz…..

• Apprentice
  • December 5, 2025

En Android TV?  Nog altijd niet, nee?  Snap echt niet waarom dit niet kan terwijl Apple TV wel kan.

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Community Manager
  • December 8, 2025

@Yves S Deze app is ook beschikbaar voor Android zoals vermeld in het oorspronkelijke bericht. Heb je hem nog niet gevonden, of ondervind je problemen bij het kijken ? 

• Apprentice
  • December 8, 2025

@HadewychT  niet Android.  Android TV/Google TV….