Skip to main content
Vraag

nieuwe versie v5c 18.24.7.4

• February 26, 2026
  • 33 reacties
  • 231 Bekeken

Toon eerste bericht

33 reacties

Valencia
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Practitioner
  • March 12, 2026

als de film voor het einde stopt, werkt alles nog goed, de tv en de series werken dan nog perfect , het is niet dat die uitvalt, enkel de film stopt te vroeg maar anders werkt alles nog, er is geen uitval van de tv uitzending.   en dit is maar begonnen sedert de nieuwe update van v5c, dus het probleem ligt aan die update volgens mij.  Ik heb alles gereset en het probleem blijft maar enkel bij films die na een 1 u en half ongeveer stoppen

Het probleem met die enige serie gisteren zal toeval zijn, want nog maar zelden problemen met series, wel soms als er twee uitzendingen naeen zijn durft de eerste wel direct uit te slaan en direct de tweede te spelen, maar dit gebeurde ook met de vorige versie van v5c

Dus het grootste probleem zit hem bij de films, die dan wel op de laptop met pickx volleg te bekijken zijn, dit probleem doet zich enkel op tv voor

Mutlie
  • March 12, 2026

Okee, dan is het technische van de baan.

Martin
  • March 12, 2026

Voor films schijnt dit een bekend probleem te zijn, maar of dit iets maken heeft met de andere bekende perikelen met opnames waarvoor een update beloofd werd, dat weet ik niet.

Mutlie
  • March 12, 2026

Is dat dan alleen op de v5c?
Want wij hebben dat nog niet  ondervonden en toch ook (deels) dezelfde opgenomen films bekeken zonder enig probleem. Maar die begint dan wel te spelen soms met, soms zonder korte reclame vooraf en eindigt vanzelf bij de eindgeneriek. Dus alsof er geen 5 minuten vooraf en 30 na is opgenomen. 
In de week zelfs gemerkt dat de opname begon bij het echte begin van de serie terwijl die 100% zeker later was begonnen (uitlopen vh nieuws met Iran).

Martin
  • March 12, 2026

Ik denk niet dat het specifiek alleen om de V5c ging en het was ook niet voor alle films blijkbaar. Het zal ook wel om twee totaal verschillende problemen gaan ivm problemen omtrent films en problemen omtrent opnames.

Ik heb toch de indruk dat de problemen met opnames al vermindert zijn, maar ik zal dit maar niet te luid roepen ;-)

Mutlie
  • March 12, 2026

Ik heb toch de indruk dat de problemen met opnames al vermindert zijn, maar ik zal dit maar niet te luid roepen ;-)

Doe dat maar niet ! (zie v7 topic)

Valencia
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Practitioner
  • March 17, 2026

al weer twee dagen dat een film afgebroken wordt op tv , maar ik kan die wel verder kijken via pickx op mijn laptop,  toch wel raar dat dit enkel op tv is

op 14 maart film blacklicht opgenomen op 13 maart en 

op 17 maart fil anyone but you opgenomen op 14 maart

hopelijk raakt dit probleem opgelost

op andere forum item ook al gezien dat die hetzelfde probleem  hebben met the handmaid’s taile  dat het eerste deel niet te bekijken is als het opgenomen is, dus zelfde probleem als bij mij

Valencia
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Practitioner
  • March 19, 2026

vanavond op 19 maart weer een film die na een uur stopt op tv, boyhood opgenomen op 18 maart, natuurlijk wel op de computer kunnen verder kijken, ik geraak het een beetje beu, mocht ik de film willen bekijken op tv  via de tvgids moet ik terug van het begin bekijken

en dan van 11 uur tot 14 uur zonder internet zoals zo veel natuurlijk, gehoord op de radio