Skip to main content
Vraag

nieuwe update zenders hernummeren

• July 17, 2025
  • 12 reacties
  • 248 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Nieuwe update op  V7 box  en zendernummers zijn  niet meer zoals voorheen.  Kan blijkbaar niet meer gewoon via afstandsbediening terug in eigen keuze plaatsen. Dus  via PC naar   opgegeven web adres , Inloggen en daar staat een lijst met  een paar zenders, waar is de rest? 

Trouwens wie heeft dit weer uitgevonden. 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

12 reacties

Forum|alt.badge.img+2

@flip dit is de nieuwe versie dat er dus opzit, in de V7C is dat standaard via de app of pc.

Martin
  • July 17, 2025

Inderdaad met de V7 decoder moet het via:
https://tv.pickx.be/nl/preferences/zenders-hernummeren

Heb voor de zekerheid ook eens ingelogd en bij mij zijn al de zenders van mijn basispakket aanwezig (heb alleen een basis TV pakket)

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • UX Designer
  • July 18, 2025

Volgens mijn  gegevens heb ik een full pakket en ik zie niet alle zenders

Martin
  • July 18, 2025

De beschikbare zenders kun je hier zien → Pickx-zenderlijst op decoder/TV Box, app, web |
als dit niet klopt bij u dan zal een PX moderator dit eens verder moeten natrekken bij u of alles correct staat in je TV-Profiel.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • UX Designer
  • July 18, 2025

Ik zie vooral heel veel vakken  met geen zender toegewezen en heel wat zenders die gewoon op TV staan en die ik wel kan  zien   kan je dus niet verplaatsen omdat ze er gewoon niet op staan. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • July 18, 2025

Bij mij zijn er ook wel wat nummers waarmee geen zender verbonden is bvb vanaf 39 tot 47. Dat zijn voor mij gewoon kanalen die nog vrij zijn, dus niet gebruikt. 

Martin
  • July 18, 2025

Dat is inderdaad bij iedereen zo (tenzij je ze zelf aansluitend allemaal zou verplaatst hebben), maar het probleem is bij Flip, dat hij de zenders die hij zelfs kan bekijken die op zijn TV staan, niet kan verplaatsen. Heb dit in ieder geval tot hiertoe nog niet voorgehad. En of het resetten van zijn decoder daar iets zou aan helpen vrees ik van niet, al moest ik het voorhebben zou ik het niet kunnen laten om toch te proberen ;-) 

Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • July 18, 2025

Hij zou beter niet aan die nummers prutsen.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • UX Designer
  • July 19, 2025

Vandaag alles gevonden, nog even afwachten of de her nummering  juist is op TV

En mijnheer vanloon  er zijn mensen, vooral ouderen, die na jaren gewoon zijn om hun zenders in een  bepaalde volgorde gewoon zijn.  Als die mogelijkheid bestaat om dat zo te herstellen  waarom zou  je dat dan niet doen. om het voor hun  overzichtelijk en makkelijk te maken. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • July 19, 2025

Goed dat je alles hebt gevonden.

Martin
  • July 19, 2025

@flip Bedankt voor de feedback.
Dat is goed nieuws, dan zal het uiteindelijk wel allemaal in orde komen.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • UX Designer
  • July 19, 2025

Alles OK nu ,soms met een mens wat geduld hebben