Skip to main content
Antwoord

Nieuwe tv-optie duurt langer dan 24u

• May 7, 2025
  • 6 reacties
  • 108 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik had reeds Pickx Sports en gisteren heb ik in de ochtend een aanvraag gedaan voor te veranderen naar Pickx All Stars & Sports NL. Na een tijdje ontving ik een e-mail dat dit binnen 24u in orde zou worden gebracht; en dat ik contact moest opnemen met een medewerker indien dit nog niet in orde zou zijn na 24u. Ik heb via het 0800-nummer contact opgenomen, maar de enige informatie die ik voorlopig kreeg is dat het in behandeling is en dat ik wat langer zou moeten wachten. Het was erg moeilijk iemand aan de lijn te krijgen en de informatie die de medewerkster had was heel beperkt.

Bij de producten staat de volgende melding: 

“ Uw bestelling is in behandeling

Alle opties en instellingen, met uitzondering van de optie Extra Volume, zijn onbeschikbaar gedurende de behandeling van uw vorige aanvraag. Bedankt voor uw geduld . ”

Intussen zijn de 24u ruim voorbij (reeds bijna 30u) en er is nog steeds niets veranderd. Kan iemand mij laten weten tegen wanneer ik mogelijk gebruik kan maken van het volledige pakket? Alvast bedankt!

Beste antwoord door Fa03

Ik heb het nog eens herstart, zoals je hebt aangeraden. Nu werkt alles perfect! 👍

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Martin
  • May 7, 2025

Pas morgen komen de PX moderatoren hier terug langs en om je vlotter te kunnen helpen, vul je best in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aan, zodat zij u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden . In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden of iets wat je belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meld het hier zodra dit gebeurd is.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Apprentice
  • May 7, 2025

Beste Martin, bedankt voor je snelle reactie. Ik heb het ForumProfiel volledig aangevuld. Hopelijk is het snel in orde. Ik had het gisteren in de ochtend aangevraagd, omdat ik dacht dan het dan zeker in orde zou zijn vanaf woensdagnamiddag. Spijtig dat het zo veel langer duurt. Ik hoor het morgen wel verder. Mvg.

Martin
  • May 7, 2025

@Fa03 heb je uw decoder al eens herstart (10 sec volledig stroomloos gezet).

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Apprentice
  • May 7, 2025

Ik heb de decoder herstart en 10 seconden stroomloos gezet. Nu werkt Netflix alvast. Daar zijn we al heel blij mee! De rest is nog niet actief, maar we kunnen reeds verder voor deze avond. Bedankt!

jdm_01
Forum|alt.badge.img+3
  • Motivator
  • May 7, 2025

Voor een aanpassing vd opties mag je zekers op 2 dagen rekenen, nog even geduld, komt wel in orde.

mvg

Martin
  • May 8, 2025

Ik heb de decoder herstart en 10 seconden stroomloos gezet. Nu werkt Netflix alvast. Daar zijn we al heel blij mee! De rest is nog niet actief, maar we kunnen reeds verder voor deze avond. Bedankt!

En mogelijks nog eens een herstart doen om zeker te zijn.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Apprentice
  • Antwoord
  • May 8, 2025

Ik heb het nog eens herstart, zoals je hebt aangeraden. Nu werkt alles perfect! 👍