Vraag

Nieuwe decoder Android V7 - 4K HDR


Beste proximus,

Wanneer zal de nieuwe decoder beschikbaar zijn voor de consument?

Meer info :
De V7-decoder ondersteunt 4K HDR en zal draaien op Android P. Een dergelijke Android-integratie is een primeur voor een Europese telecomspeler.

De integratie heeft verregaande implicaties. Het toestel is voortaan immers compatibel met de Play Store, wat consumenten de optie geeft om apps als Netflix, YouTube of Plex rechtstreeks vanuit de Play Store te downloaden. Bovendien gaat de decoder spraakbesturing ondersteunen. Wat compatibiliteit betreft kan dat al tellen. Dat de decoder ook dienstdoet als Chromecast, is in dat opzicht de kers op de taart.

Ook aan de gamers wordt gedacht met de integratie van Shadow. Dat is een streamingdienst voor spellen waarmee gebruikers de nieuwste titels kunnen spelen vanuit de cloud, dus zonder dat ze zelf een krachtige console of PC nodig hebben. De functionaliteit zit ingebakken, het abonnement niet. Shadow biedt een PC in de cloud die je voor een maandelijkse abonnementskost kan benutten. De games moet je nog zelf kopen.

215 reacties

Dag Joel,

Done gegevens opgeslagen.

Gr,

Johan

@Joel M 

Done,

Profielgegevens aangepast, nu hopen op een V7 decoder.

Gr,

Johan

Reputatie 7
Badge +3

@jowe De leveringsdatum van de V7 decoder door Bpost is voorzien op vrijdag 6/11/20.U gaat via mail ook nog labels ontvangen om de oude gratis terug te sturen.Groetjes,Joel

@Joel M 

Beste Joel,

 

Heel erg bedankt voor je hulp,

Prettig weekend,

Johan

Reputatie 7
Badge +3

@jowe Beste Johan, graag gedaan en idem fijn weekend toegewenst.Groetjes,Joel

Beste

Ik heb de V6 decoder met een Flex pack.
Wat zijn de voordelen van de V7 tgo de V6?

Zijn de ‘bugs’ die ik hier zie reeds opgelost (hernummeren posten, ...)?
Is de Netflix app stabieler?

Zo ja, dan zou ik graag weten of de V6 kan worden ingeruild voor de V7.

 

@courroel , nee nog niet alles is opgelost voor de V7 maar als de proximus forummedewerkers maandag terug langskomen kunnen ze altijd natrekken of je recht hebt op een v7

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan) (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen

@A_09 Momenteel is de V7 decoder enkel te verkrijgen bij de FlexPacks en Epic Combo. In de toekomst zal dat wel gaan kunnen veronderstel ik. Zie alvast info flex Packs en Epic Combo via link:  https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_flex_packs/particulieren/cr-all-flex-packs.html  Groetjes,Joel

@Joel M , ik heb intussen mijn abonnement omgezet naar een flex pack. Zou u aub opnieuw kunnen kijken of ik hiermee in aanmerking kom voor een V7 decoder? 

 

Alvast bedankt

Beste, 

 

Ik heb net mijn huidige pack omgezet naar een Flex S, ik heb nog een V5 Decoder. 

Kom ik in aanmerkingen voor de nieuwe Android V7? Heb mijn gegevens aangevuld op mijn profiel. 

 

maandag pas kunnen de prox forummedewerkers dit verder natrekken als ze hier terug langskomen op het forum

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan) (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen.

Reputatie 7
Badge +3

@Sverstra . Goede  morgen, wil je deze als extra decoder of is het om de V5 te vervangen? 

Groetjes,

Luc

@Sverstra . Goede  morgen, wil je deze als extra decoder of is het om de V5 te vervangen? 

Groetjes,

Luc

Hey @Luc.M , ter vervanging van mijn huidige V5 decoder. 

Reputatie 7
Badge +3

@Sverstra  Prima, ik doe het nodige. Groetjes Luc

Reputatie 7
Badge +3

@Sverstra  Dag, deze zou met Bpost op woensdag as gebracht worden. Meer info voor het terugsturen van de oude decoder  zal in de toegestuurde mail zitten( opgelet deze kan in de spam terecht komen).

Groetjes,

Luc

@Sverstra  Dag, deze zou met Bpost op woensdag as gebracht worden. Meer info voor het terugsturen van de oude decoder  zal in de toegestuurde mail zitten( opgelet deze kan in de spam terecht komen).

Groetjes,

Luc

Hey @Luc.M , alvast bedankt! 

@A_09 Momenteel is de V7 decoder enkel te verkrijgen bij de FlexPacks en Epic Combo. In de toekomst zal dat wel gaan kunnen veronderstel ik. Zie alvast info flex Packs en Epic Combo via link:  https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_flex_packs/particulieren/cr-all-flex-packs.html  Groetjes,Joel

@Joel M , ik heb intussen mijn abonnement omgezet naar een flex pack. Zou u aub opnieuw kunnen kijken of ik hiermee in aanmerking kom voor een V7 decoder? 

 

Alvast bedankt

Hi guys, 

Kunnen jullie hier aub een keer naar kijken?

thanks

Hi,

 

ik heb deze week mijn oude pakket overgezet naar een Flex, worden mijn 2 decoders nu omgezet naar de nieuwe v7?

 

thnx

Reputatie 7
Badge +3

@A_09 De leveringsdatum is voorzien op vrijdag 13/11/20.U gaat via mail labels ontvangen om de oude decoder gratis terug te sturen.Kijk ook altijd in de spambox hiervoor.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@Thomas Momenteel zie ik geen decoders in ons systeem staan.Dit wil zeggen dat je deze waarschijnlijk ooit gekocht hebt want men rekent u hiervoor geen huur aan.Als ik u 2 V7 decoders zou opsturen moet u rekening houden dat je voor de eerste decoder 8EUR per maand gaat betalen en op de 2de 6EUR.Indien u de V7 decoders wenst mag u dit via deze weg laten weten.Groetjes,Joel

@Joel M 

 

Dat is heel raar, heb die nooit aangekocht zaten in mijn vorig abonnement dat ik deze week heb omgezet naar Flex.  Dacht trouwens dat de eerste decoder standaard in mijn Flex zou zitten?

Mvg

 

Tom

FYI: In de oude/andere  packs, zat de 1ste decoder ook inbegrepen in de packprijs, maar als je er zelf ene aankocht, toen dit nog kon, ging er 8€ af van je packprijs.

@Joel M 

Je mag mij alvast 1 bezorgen, voor de 2de wacht ik dan mijn factuur af

 

Bedankt 

 

Tom

@Joel M Beste,

Decoder heb ik nog niet ontvagen kan je de status ivm de levering nakijken.

We moesten nog een pakket vandaag ontvangen via BPOST en dit is misgelopen,

melde dat het adres onbereikbaar was.

Het adres is correct wel ligt ons oneven huisnummer aan de wegzijde van de huizen met even nummers en is duidelijk aangegeven vanop de weg.

 

Alvast bedankt,

Johan

Reputatie 7
Badge +3

@Thomas Leveringsdatum Bpost is voorzien op vrijdag 13/11/2020.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@jowe Als Bpost uw adres niet vind, dan neem je best contact op met Bpost voor nieuwe afspraak(ook om de weg uit te leggen) of dat je het kan afhalen op het postpunt zelf.Groetjes,Joel

Reageer