Skip to main content
Netflix werkt niet meer op decoder , al van alles geprobeerd ( opnieuw opgestart , cookies verwijder ,b box herstart)

iemand nog ideeën ?
krijg je een foutmelding of zo...
Ja krijgen een foutmelding (115)
Ter info:

Als de proximus forum medewerkers hier je bericht doornemen kunnen zij dit verder bekijken voor je.

Ik weet niet of het dan zou helpen als je de bbox reset en de decoder erna ook reset indien de bbox reset niks verholpen heeft zou je kunnen eventueel proberen tot de proximus medewerkers hier langskomen.

Bbox resetten klik hier

Decoder resetten klik hier
@malfliettony



We zijn op de hoogte hiervaan het betreft een bug op een V6 decoder.

Je zou de decoder eens een reset moeten geven.

Zie filmpje





Je mag je klantnummer ook nog even toevoegen aan je profiel.



Geert
Kem dus de decorder gereset .. maar nu werkt mijn tv bakje niet meer !!
je afstandsbediening staat op Infrarood waarschijnlijk en als je die op bluetooth wilt gebruiken moet je die nog instellen via instellingen op je decoder.

Als je decoder en de afstandsbediening elkaar kunnen zien, zou je wel de decoder moeten kunnen bedienen.

Als ze elkaar niet kunnen zien, bv decoder achter tv of in een kast dan moet je in bluetooth werken



Anders als het niet lukt kun je in het weekend het gratis nummer bellen van de helpdesk 0800 22 800

aangezien er in het weekend hier niemand langskomt van Proximus



nog bijkomende info:

afstandsbediening in bluetooth zetten

>

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_rc_radio/particulieren/support/televisie/tv-thuis-installeren/afstandsbediening/afstandsbediening-via-radiofrequenties-of-bluetooth.html

afstandsbediening resetten

> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_rc_reset_rc/particulieren/support/televisie/tv-thuis-installeren/afstandsbediening/uw-afstandsbediening-resetten.html



afstandsbediening universeel maken

>

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_rc_univ/particulieren/support/televisie/tv-thuis-installeren/afstandsbediening/hoe-kunt-u-uw-afstandsbediening-universeel-maken.html
Het werkt allemaal terug !! Met een beetje zoek werk

Beste

 

Sinds een dag of 3 werkt mijn Netflix ook niet meer. Ik krijg ook steeds de foutmelding 115. Netflix vanop de Ps4 werkt wel.

 

Ondertussen box en modem al gereset…

 

 


Het kan vermoedelijk wel helpen om je cookies te verwijderen op je decoder :
instellingen > systeem > veiligheid/privacy
> geef kinderlsot in (default=1234)
> cookies beheren > druk op 'verdergaan' om de cookies te wissen.
 


Het kan vermoedelijk wel helpen om je cookies te verwijderen op je decoder :
instellingen > systeem > veiligheid/privacy
> geef kinderlsot in (default=1234)
> cookies beheren > druk op 'verdergaan' om de cookies te wissen.
 

Helaas...

 


Dan hoop ik dat morgen de proximus forummedewerkers (of iemand anders van de forumleden) je kunnen verder helpen


Iemand aanwezig van Proxi?

Normaal gaat de hulp vrij snel via dit medium! 

Netflix no steeds down...

 

#GeefMijEenTekenVanLeven


hopelijk gaan ze wel nog reageren deze avond.


Sinds gisteren hetzelfde probleem bij mij, zelfde foutcode. Is hier al een oplossing voor?


@StefanieH @Davy Goderis Normaalgezien zou dit in orde moeten zijn na en reboot of reset van je decoder (via kleine gaatje achteraan de decoder). Voordat je dit doet kan je best naar ook je B-Box een keer herstarten. Als dit niet helpt, moet je eens controleren of je Netflix-account nog in orde is. 


Het kan vermoedelijk wel helpen om je cookies te verwijderen op je decoder :
instellingen > systeem > veiligheid/privacy
> geef kinderlsot in (default=1234)
> cookies beheren > druk op 'verdergaan' om de cookies te wissen.
 

Súper tip😌 #dankbaar


Reageer