iemand nog ideeën ?
Als de proximus forum medewerkers hier je bericht doornemen kunnen zij dit verder bekijken voor je.
Ik weet niet of het dan zou helpen als je de bbox reset en de decoder erna ook reset indien de bbox reset niks verholpen heeft zou je kunnen eventueel proberen tot de proximus medewerkers hier langskomen.
Bbox resetten klik hier
Decoder resetten klik hier
We zijn op de hoogte hiervaan het betreft een bug op een V6 decoder.
Je zou de decoder eens een reset moeten geven.
Zie filmpje
Je mag je klantnummer ook nog even toevoegen aan je profiel.
Geert
Als je decoder en de afstandsbediening elkaar kunnen zien, zou je wel de decoder moeten kunnen bedienen.
Als ze elkaar niet kunnen zien, bv decoder achter tv of in een kast dan moet je in bluetooth werken
Anders als het niet lukt kun je in het weekend het gratis nummer bellen van de helpdesk 0800 22 800
aangezien er in het weekend hier niemand langskomt van Proximus
nog bijkomende info:
afstandsbediening in bluetooth zetten
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_rc_radio/particulieren/support/televisie/tv-thuis-installeren/afstandsbediening/afstandsbediening-via-radiofrequenties-of-bluetooth.html
afstandsbediening resetten
> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_rc_reset_rc/particulieren/support/televisie/tv-thuis-installeren/afstandsbediening/uw-afstandsbediening-resetten.html
afstandsbediening universeel maken
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_rc_univ/particulieren/support/televisie/tv-thuis-installeren/afstandsbediening/hoe-kunt-u-uw-afstandsbediening-universeel-maken.html
Beste
Sinds een dag of 3 werkt mijn Netflix ook niet meer. Ik krijg ook steeds de foutmelding 115. Netflix vanop de Ps4 werkt wel.
Ondertussen box en modem al gereset…
Het kan vermoedelijk wel helpen om je cookies te verwijderen op je decoder :
instellingen > systeem > veiligheid/privacy
> geef kinderlsot in (default=1234)
> cookies beheren > druk op 'verdergaan' om de cookies te wissen.
Het kan vermoedelijk wel helpen om je cookies te verwijderen op je decoder :
instellingen > systeem > veiligheid/privacy
> geef kinderlsot in (default=1234)
> cookies beheren > druk op 'verdergaan' om de cookies te wissen.
Helaas...
Dan hoop ik dat morgen de proximus forummedewerkers (of iemand anders van de forumleden) je kunnen verder helpen
Iemand aanwezig van Proxi?
Normaal gaat de hulp vrij snel via dit medium!
Netflix no steeds down...
#GeefMijEenTekenVanLeven
hopelijk gaan ze wel nog reageren deze avond.
Sinds gisteren hetzelfde probleem bij mij, zelfde foutcode. Is hier al een oplossing voor?
Het kan vermoedelijk wel helpen om je cookies te verwijderen op je decoder :
instellingen > systeem > veiligheid/privacy
> geef kinderlsot in (default=1234)
> cookies beheren > druk op 'verdergaan' om de cookies te wissen.
Súper tip #dankbaar
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.