Skip to main content
Vraag

netflix werkt niet


malfliettony
Netflix werkt niet meer op decoder , al van alles geprobeerd ( opnieuw opgestart , cookies verwijder ,b box herstart)
iemand nog ideeën ?

16 reacties

Martin
  • 33444 reacties
  • 18 september 2019
krijg je een foutmelding of zo...

malfliettony
  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 18 september 2019
Ja krijgen een foutmelding (115)

Martin
  • 33444 reacties
  • 18 september 2019
Ter info:
Als de proximus forum medewerkers hier je bericht doornemen kunnen zij dit verder bekijken voor je.
Ik weet niet of het dan zou helpen als je de bbox reset en de decoder erna ook reset indien de bbox reset niks verholpen heeft zou je kunnen eventueel proberen tot de proximus medewerkers hier langskomen.
Bbox resetten klik hier
Decoder resetten klik hier

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 19 september 2019
@malfliettony

We zijn op de hoogte hiervaan het betreft een bug op een V6 decoder.
Je zou de decoder eens een reset moeten geven.
Zie filmpje


Je mag je klantnummer ook nog even toevoegen aan je profiel.

Geert

malfliettony
  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 21 september 2019
Kem dus de decorder gereset .. maar nu werkt mijn tv bakje niet meer !!

Martin
  • 33444 reacties
  • 21 september 2019
je afstandsbediening staat op Infrarood waarschijnlijk en als je die op bluetooth wilt gebruiken moet je die nog instellen via instellingen op je decoder.
Als je decoder en de afstandsbediening elkaar kunnen zien, zou je wel de decoder moeten kunnen bedienen.
Als ze elkaar niet kunnen zien, bv decoder achter tv of in een kast dan moet je in bluetooth werken

Anders als het niet lukt kun je in het weekend het gratis nummer bellen van de helpdesk 0800 22 800
aangezien er in het weekend hier niemand langskomt van Proximus

nog bijkomende info:
afstandsbediening in bluetooth zetten
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_rc_radio/particulieren/support/televisie/tv-thuis-installeren/afstandsbediening/afstandsbediening-via-radiofrequenties-of-bluetooth.html
afstandsbediening resetten
> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_rc_reset_rc/particulieren/support/televisie/tv-thuis-installeren/afstandsbediening/uw-afstandsbediening-resetten.html

afstandsbediening universeel maken
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_rc_univ/particulieren/support/televisie/tv-thuis-installeren/afstandsbediening/hoe-kunt-u-uw-afstandsbediening-universeel-maken.html

malfliettony
  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 21 september 2019
Het werkt allemaal terug !! Met een beetje zoek werk

  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 22 november 2020

Beste

 

Sinds een dag of 3 werkt mijn Netflix ook niet meer. Ik krijg ook steeds de foutmelding 115. Netflix vanop de Ps4 werkt wel.

 

Ondertussen box en modem al gereset…

 

 


Martin
  • 33444 reacties
  • 22 november 2020

Het kan vermoedelijk wel helpen om je cookies te verwijderen op je decoder :
instellingen > systeem > veiligheid/privacy
> geef kinderlsot in (default=1234)
> cookies beheren > druk op 'verdergaan' om de cookies te wissen.
 


  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 22 november 2020
Martin schreef:

Het kan vermoedelijk wel helpen om je cookies te verwijderen op je decoder :
instellingen > systeem > veiligheid/privacy
> geef kinderlsot in (default=1234)
> cookies beheren > druk op 'verdergaan' om de cookies te wissen.
 

Helaas...

 


Martin
  • 33444 reacties
  • 22 november 2020

Dan hoop ik dat morgen de proximus forummedewerkers (of iemand anders van de forumleden) je kunnen verder helpen


  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 25 november 2020

Iemand aanwezig van Proxi?

Normaal gaat de hulp vrij snel via dit medium! 

Netflix no steeds down...

 

#GeefMijEenTekenVanLeven


Martin
  • 33444 reacties
  • 25 november 2020

hopelijk gaan ze wel nog reageren deze avond.


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 26 november 2020

Sinds gisteren hetzelfde probleem bij mij, zelfde foutcode. Is hier al een oplossing voor?


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3431 reacties
  • 2 december 2020

@StefanieH @Davy Goderis Normaalgezien zou dit in orde moeten zijn na en reboot of reset van je decoder (via kleine gaatje achteraan de decoder). Voordat je dit doet kan je best naar ook je B-Box een keer herstarten. Als dit niet helpt, moet je eens controleren of je Netflix-account nog in orde is. 


Martin schreef:

Het kan vermoedelijk wel helpen om je cookies te verwijderen op je decoder :
instellingen > systeem > veiligheid/privacy
> geef kinderlsot in (default=1234)
> cookies beheren > druk op 'verdergaan' om de cookies te wissen.
 

Súper tip😌 #dankbaar