Monogeluid bij CAZ (HD)
Alvast bedankt.
Mvg
Kan je beide decoders eens van plaats verwisselen en zien of het probleem dan mee verhuisd met de decoder of zich op dezelfde TV blijft voordoen ?
Ik zie 2 decoders aangemeld staan op je lijn. Heb je het op beide decoders ?
op 1 decoder,met lijnnr 033855318
Heb je dit enkel voor bij Sports1 ? Wat hoor je dan juist ? Is je decoder rechtstreeks aangesloten op je TV of via een geluidsinstallatie ?
Hadewych,
Het is enkel op Sports1,het is alsof de uitzendingen in mono uitgezonden wordt...de decoder is rechtstreeks op tv aangesloten,en geluid staat op decoder ingesteld in stereo.Tv is recent en hdmi kabels zijn ook nieuw
grtjs Hans
Heb je dit enkel voor bij Sports1 ? Wat hoor je dan juist ? Is je decoder rechtstreeks aangesloten op je TV of via een geluidsinstallatie ?
Ik heb dit ook al een tijdje op de Proximus Sports1 zender….al paar keer gemeld,melding gekregen,dat het doorgeven is,dan is het goed,maar tijdje erna is het weer slechte geluidsverhouding
Mvg
Is hierover al nieuws of nog niet? Het is erg lastig om te kijken en luisteren naar Q2, Vitaya, CAZ, vtmKids en vtmKidsJR (zowel SD als HD) met zo'n slechte geluidsverhouding.
Mvg
Bedankt om dit te meten.
Mvg
Is hierover al nieuws? Intussen is ook op Q2 te horen. Wanneer je een hoofdtelefoon gebruikt via proximustv.be of de app hoor je het probleem duidelijk.
Mvg
Bedankt om dit te meten.
Mvg
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.