Alvast bedankt.
Mvg
Inderdaad is een gekend probleem dat hier nu en dan weer op tafel komt
En net dit ook gelezen op het forum…...bericht van dag geleden van iemand die het ook heeft,maar dan op andere zender,blijkbaar dan toch proximus probleem
https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/mono-geluid-q2-en-vitaya-49542
en enkel maar op Sport1 kanaal,andere zenders en Sport 2-3 en meedere geen problemen,en sinds begin van voetbalcompetitie is het begonnen,destijds hebben ze lijn getest en dat was alles goed,tot ik kleine 1.5 maand geleden van medewerker hoorde dat er een encoder probleem was
Voor mij is dit toch een server probleem waar toevallig zijn decoder mee verbinding maakt. Anders is er geen logische verklaring.
was toch een gekend probleem van vroeger, al blijft de vraag waarom komt dit probleem na een tijd terug!
Weer het gekende geluidsprobleem opgedoken op Sports1(encoder probleem) vandaag...hopelijk gaat het probleem dat zich al voordoet sinds sept-okt echt eens opgelost raken
Geluidsprobleem op Sports1 (wss endoder probleem) is na 14 dagen weer opgedoken....
Het is nog eens nagekeken, maar hier is geluid in stereo terug te vinden. Kan je nog even de instellingen van jouw toestellen controleren?
Ik geef het opnieuw door aan de betrokken dienst.
Ik geef het opnieuw door aan de betrokken dienst.
Goedemorgen,het geluid op sports1 was 4 dagen goed,sinds vandaag weer mono :-(
Okee
Merci eh
Moest het een technisch probleem zijn met de zender bijvoorbeeld zou je het op beide decoders hebben en niet slechts op 1 decoder. Ik stuur het in elk geval door naar de betrokken dienst, van zodra ik antwoord krijg laat ik je hier iets weten.
idd,op 1 deco decoder,geluidsinstellingen ook al eens geprobeerd van stereo naar dolby,maar dat blijft zelfde,staat op stereo hier….het probleem is begonnen rond september,heb ook al eens geprobeerd ander hdmi kanaal,maar dat was ook zelfde,ik blijf vermoeden dat het echt technisch probleem is anders moesten we het op meedere zenders hebben
Op andere plaats had decoder het ook....had 3tal weken echt goed en normaal geluid....tot zondagavond...dus aan decoder ligt het niet vermoed ik...enbis enkel oo het sports1 kanaal
Maar je hebt het slecht op 1 van je decoders als ik het goed begrijp ? Staan de geluid instellingen van je decoder wel goed? Kan je eens wisselen van stereo naar dolby en testen of dit een verschil geeft?
Op andere plaats had decoder het ook....had 3tal weken echt goed en normaal geluid....tot zondagavond...dus aan decoder ligt het niet vermoed ik...enbis enkel oo het sports1 kanaal
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.