Mono geluid Q2 en Vitaya

  • 7 February 2020
  • 12 reacties
  • 209 Bekeken

Sinds gisterenavond mono geluid op Q2 en Vitaya, dit treed om de zoveel weken of maanden wel eens op maar meestal op CAZ of Vitaya.

Aan mijn audio settings is sinds dag 1 niets veranderd, decoder restarten ( knop aan de achterzijde ) bied geen uitkomst.

Vaak duurt het gewoon x dagen en dan opeens is het weer stereo maar het is wel vervelend zolang het duurt, valt bij ons enorm op omdat de tv ingebouwde luidsprekers heeft die naar voren staan, geluid komt van 1 kant momenteel op Q2 of Vitaya.

ik zou zeggen ligt het aan mij maar op de 14 maanden dat wij nu Proximus hebben is het toch al de 4de of 5de keer dat dit opeens gebeurd op een bepaalde zender, soms duurt het een week of zo en soms x dagen.

Wij hebben maar 1 tv en 1 V6 decoder dus kan niet testen op een andere decoder.

 


12 reacties

Reputatie 2
Badge

Ik heb dit ook al geruime tijd met momenten op Sport1,andere zenders geen problemen,ook hier staan alle audio instellingen goed ingesteld….is vrij vervelend,alsof je op die zenders naar een blikken tv luistert

Reputatie 7
Badge +4

@AliceM Ik heb het doorgestuurd naar de betrokken dienst. Van zodra ik nieuws heb laat ik je iets weten.

Reputatie 2
Badge

@ThierryW kun je het dan ook nog eens doorgeven voor geluidsprobleem op Sport1,dat hetzelfde probleem heeft als bovenvermeld probleem van AliceM….blijkbaar is het precies een gekend probleem dat zich regelmatig voordoet en terugkomt :confused:

Reputatie 7
Badge +4

@Hans VG De geluidsproblemen met Sport1 heb ik zonet ook doorgestuurd naar de betrokken dienst.

Reputatie 2
Badge

@ThierryW sinds deze middag weer het gekende en terugkerende geluidsprobleem op Sports1 😟🤔☹

Reputatie 7
Badge +4

@Hans VG Opnieuw doorgegeven aan de bevoegde dienst. Ondertussen zijn ze wel een definitieve oplossing aan het zoeken.

Reputatie 2
Badge

Okee...merci @ThierryW ...das al good  news dat ze een definitieve oplossing aan het zoeken zijn....👍👌😊

Kan je het nog even uitproberen? Zou terug in orde moeten zijn :) 

Reputatie 2
Badge

@WenzelR en @ThierryW rond 16.00 gezien dat geluid weer goed was...nu weer minder geluid 😔....maar gehoord dat techniekers definitieve oplossing aan het zoeken zijn...jullie verdienen grote thumbs up 

Reputatie 2
Badge

@WenzelR en @ThierryW geluid is nu weer goed..maar taal is nu in de Franse ipv Nederlandse..terwijl instellingenvgoed staan

Ik geef het nog even hogerop door ;) 

@Hans VG Is dit probleem nog aanwezig? Hier lijkt het verdwenen te zijn.

Reageer