Alvast bedankt.
Mvg
Mvg
Dan zou dat dit moeten zijn Unit Mac F4 4B 2A 5E B4 91
Moest het een technisch probleem zijn met de zender bijvoorbeeld zou je het op beide decoders hebben en niet slechts op 1 decoder. Ik stuur het in elk geval door naar de betrokken dienst, van zodra ik antwoord krijg laat ik je hier iets weten.
Ik geef het opnieuw door aan de betrokken dienst.
Inderdaad is een gekend probleem dat hier nu en dan weer op tafel komt
Ik zie 2 decoders aangemeld staan op je lijn. Heb je het op beide decoders ?
Ik zie 2 decoders aangemeld staan op je lijn. Heb je het op beide decoders ?
op 1 decoder,met lijnnr 033855318
‘t zal het mac adres zijn dat
Kan je beide decoders eens van plaats verwisselen en zien of het probleem dan mee verhuisd met de decoder of zich op dezelfde TV blijft voordoen ?
Heb ik al eens geprobeerd tijdje geleden..was idem
Op andere plaats had decoder het ook....had 3tal weken echt goed en normaal geluid....tot zondagavond...dus aan decoder ligt het niet vermoed ik...enbis enkel oo het sports1 kanaal
Op andere plaats had decoder het ook....had 3tal weken echt goed en normaal geluid....tot zondagavond...dus aan decoder ligt het niet vermoed ik...enbis enkel oo het sports1 kanaal
Maar je hebt het slecht op 1 van je decoders als ik het goed begrijp ? Staan de geluid instellingen van je decoder wel goed? Kan je eens wisselen van stereo naar dolby en testen of dit een verschil geeft?
idd,op 1 deco decoder,geluidsinstellingen ook al eens geprobeerd van stereo naar dolby,maar dat blijft zelfde,staat op stereo hier….het probleem is begonnen rond september,heb ook al eens geprobeerd ander hdmi kanaal,maar dat was ook zelfde,ik blijf vermoeden dat het echt technisch probleem is anders moesten we het op meedere zenders hebben
Okee
Merci eh
Geluidsprobleem op Sports1 (wss endoder probleem) is na 14 dagen weer opgedoken....
Goedemorgen,het geluid op sports1 was 4 dagen goed,sinds vandaag weer mono :-(
Bedankt om dit te meten.
Mvg
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.