Vraag

mijn tv gids laad niet meer al weken? Heb reed decoder gereset paar keer maar werkt allemaal niet...

  • 8 February 2024
  • 6 reacties
  • 233 Bekeken

mijn guide blijft laden maar er komt niets op t scherm?

reds gereset, alles opnieuw geladen etc maar blijft laden maar er komt geen gids inhoud zichtbaar reeds een aantal weken aant proberen te herstellen?


6 reacties

heb je de Internetbox  ook al herstart en mss zelfs gerest omdat het in orde zou komen.

herstart = voleedig stroomloos zetten gedurende 10 sec

resetten = reset knopje 20sec ingedrukt houden en dan pas lossen.

Probeer eens

Instellingen/support/ zender info ophalen

ik dacht dat TS met opnieuw geladen dit bedoelde, als hij een V7 decoder heeft tenminste 😉

TBI: Dit probleem is gekend als je een eigen router gebruikt → Geen Pickx op v7 na upgrade

Mogelijk, maar hij schreef ook dat hij al had gereset 😉.

 

Ik weet niet of hij de modem ook gereset heeft en ook niet of het over een v7 decoder gaat, dus we zullen moeten afwachten tot er een reply komt.

 

Heb hetzelfde probleem sinds de Feb2024 update.

De oplossing is de TV box LAN connectie rechtstreeks met de Modem te verbinden. Start de TV box, laat updaten en het probleem zou moeten opgelost zijn.

Nu kan je de TV box terug plaatsen in je netwerk configuratie.

Veel Proximus klanten gebruiken een TP-LINK DECO en bij iedere TV box update faalt de update.

Dit is een gekend probleem met het gebruik van secondaire routers.

 

Reageer