Skip to main content
Vraag

Menu "laatste kans" op TV Box v7?

• June 3, 2026
  • 1 reactie
  • 29 Bekeken

Enkele weken geleden moest ik van Proximus mijn TV Box v5 vervangen door een v7c. En voor zover ik kan zien, is daarop geen menu “laatste kans” meer, wat heel handig was op de v5 om zeer snel een overzicht te krijgen van afleveringen van serieopnames die binnenkort vervallen. Bij de v7 moet ik nu naar zo goed als elke serieopname gaan om daarbinnen te zien over hoeveel dagen de oudste aflevering zal vervallen. Dit vraagt veel tijd en veel klikken. Het is intussen zover gekomen dat ik terug op papier ben beginnen noteren welke aflevering van welke serie ik dringend moet bekijken voor de vervaldatum… Een achteruitgang in deze digitale tijden :-(

Kent iemand een methode om op de TV Box v7c in één overzicht te zien welke afleveringen (van verschillende serieopnames) binnenkort vervallen? Of desnoods zelfs in de Pickx app of website, maar bij mijn weten hebben die nooit zo’n “laatste kans” overzicht gehad.

Aan de Proximus mensen: kan het “laatste kans” menu teruggebracht worden op de TV Box v7c?

1 reactie

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • June 3, 2026

@effem Deze functie bestaat inderdaad niet op de V7(c ). Je hebt enkel het overzicht via ‘mijn video’s’. Meer info over de V7 vind je hier