Skip to main content
Vraag

lijnnummer

• 15 februari 2025
  • 6 reacties
  • 192 Bekeken

Ik wens mijn digitale tv stop te zetten. Online heb ik hiervoor het opzegformulier gevonden en ingevuld. Ik krijg bij het ingeven van mijn lijnnummer steeds een foutmelding. Om het lijnnummer te vinden heb ik de stappen uit een andere vraag op het forum gevolgd.

Hoe los ik dit op?

This topic has been closed for comments

6 reacties

Martin
  • 33553 reacties
  • 15 februari 2025

Als je als lijnnummer deze van je vaste telefoon ingegeven hebt en dit lukt niet probeer dan eens het tv nummer in te geven dat onder tv staat in je http://myproximus.be 

indien het ook niet lukt, komen dePX moderatoren hier pas maandag terug langs en zullen uw gegevens nodig hebben om je vlotter te kunnen verder helpen. Zorg er dus voor dat je forumprofiel is aangevuld door zoveel mogelijk gegevens in te vullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent!)
De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel Proximus medewerkers bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je ook nog bijkomende nuttige informatie vermelden.. Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2182 reacties
  • 17 februari 2025

@TMid Is het u ondertussen gelukt.Indien niet, graag  dan uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer) aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel.

• Auteur
  • 2 reacties
  • 25 februari 2025

Beste Joel,

Sorry voor het late antwoord. De mail van reacties zat bij mijn spam berichten.

Ik heb alle voorgaande stappen zonet even geprobeerd, maar geen van deze nummers lijkt de correcte te zijn. Ook hebben we geen vaste telefoon, dus kunnen deze nummer ingeven.

Ik heb ook mijn gegevens nagekeken en alles zou al ingevuld moeten zijn.

Alvast bedankt

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2182 reacties
  • 26 februari 2025

@TMid Ik zie momenteel geen klantgegevens op uw profiel.Heb je links onderaan op “sla wijzigingen op” ook geklikt.Groetjes,Joel

• Auteur
  • 2 reacties
  • 4 maart 2025

Ik ging er vanuit dat je “MyProximus” profiel bedoelde, maar blijkbaar is het profiel van het forum nog apart.

Ondertussen zou het aangevuld moeten zijn.

Bedankt

T.

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2537 reacties
  • 4 maart 2025

Dag ​@TMid ik heb dossier 56254966 opgemaakt voor de juiste dienst, die jou verder zal contacteren. Groetjes, Heidi