Skip to main content
Vraag

lijn nummer

  • July 21, 2025
  • 2 reacties
  • 63 Bekeken

Beste 

ik moet mijn lijn nummer ingeven bij het installeren van een nieuw tv box maar elke nummer die ik vind en ingeef geeft een foutmelding 

alvast bedankt 

vg

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • July 21, 2025

@Dhhdhskej Als je onder https://Myproximus.be  gaat kijken en je hebt ook een vast telefoonnummer dan kan je proberen met dit nummer of anders proberen met lijnnummer dat bij je Internet staat (wat eigenlijk een fictief telefoonnummer is.

Als geen van beide werkt best wachten te een PX moderator reageert morgen en daarom ook omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen:
Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meld het hier zodra dit gebeurd is.


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • July 22, 2025

Dag ​@Dhhdhskej het lijnnummer staat in je profiel, kun je proberen of het lukt?