Sinds 1 juni 2025 is er een krakend geluid in de klank van de TV. Decoder, modem herstart, alle kabels gecontroleerd. Helpdesk gecontroleerd en weer herstart en erase decoder V7.
Was even in orde, maar krakende klank is er nu weer ?
Sinds 1 juni 2025 is er een krakend geluid in de klank van de TV. Decoder, modem herstart, alle kabels gecontroleerd. Helpdesk gecontroleerd en weer herstart en erase decoder V7.
Was even in orde, maar krakende klank is er nu weer ?
Ik veronderstel dat je ook de HDMI kabel gebruikt die bij de V7 geleverd was en niet deze van vroegere oudere versies van decoders.
Tip: Noteer ook in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens, zodat PX moderatoren u vlotter kunnen helpen (als ze maandag terug langskomen). In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden i.v.m. je vraag indien u dit belangrijk acht.
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meld het hier zodra dit gebeurd is.
Ja dat klopt. Ik gebruik de meegeleverde kabels.
Of dan het gekraak gedaan is
NB: Probeer altijd één zaak met een keer uit, bv eerst punt 1) en als dit niets oplost dan pas punt 2) of in omgekeerde volgorde kan uiteraard ook ;-)
Dag Martin,
Bedankt voor de uitleg!
1) Andere HDMI uitgang : nog meer gekraak
2) Alle stappen gevolgd en tot nu lijkt het goed te gaan. Duimen maar !
Is dit door die V7 en een mogelijke update ?
Ik houd je op de hoogte !
Na de laatste update zijn ze wel problemen gemeld in verband met HDMI CEC maar met krakend geluid nog geen meldingen gezien.
Als het nog voorvalt zou ik de HDMI kabel eens vervangen door een andere als je die hebt.
Omdat
Haar laatste post (en dus ook aanwezigheid?) is 3 dagen oud, jouw vraag 2.
Het is ook verlofperiode, misschien ….
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.