Dagelijks heb ik een klankonderbreking van een paar seconden tussen ongeveer 20 u 30 en 21 u 30.
Dit is niet op één bepaalde zender, ook bij opnames gebeurt dit.
Ter info: decoder is een V7 met de laatste software.
Dagelijks heb ik een klankonderbreking van een paar seconden tussen ongeveer 20 u 30 en 21 u 30.
Dit is niet op één bepaalde zender, ook bij opnames gebeurt dit.
Ter info: decoder is een V7 met de laatste software.
is er dan niks in huis dat in die periode aan of uit geschakeld wordt ????
is je V7 verbonden met een draadloze optie dat in het stopcontact zit en van daaruit een utp kabel naar de ontvanger misschien ???
Is het deze versie die je hebt : Middleware versie PXM-SW-5.7.2 / App versie 5.136.1.
Het gebeurt enkel ‘s avonds, nooit tijdens de dag .
V7 is rechtstreeks verbonden met modem.
App-versie: 5.127.4 PXM-SW-5.5.6.2
Tot mijn verwondering stel ik vast dat deze klankonderbreking (rond 21 uur) zich ook voordoet in het buitenland (Frankrijk).
Ik keek gisteren via de Pickx app (GSM) gecast op een decoder (Android) van Free Mobile.
Dus heeft niets te maken met mijn thuissituatie.
Het probleem van de klankonderbreking (enkele seconden) doet zich nog steeds voor op een willekeurig tijdstip tussen 20 en 21 uur, omdat ik op dit tijdstip bijna altijd via de decoder (V7) kijk is het moeilijk te zeggen of dit ook via de VRTmax app zo is.
Zal proberen enkele avonden via de app te kijken.
Bijkomende info: de klankonderbreking gebeurt slechts éénmaal.
Enkele avonden gekeken via Samsung TV op VRTmax (dus niet via V7 decoder) en geen klankonderbrekingen vastgesteld.
Ik stel vast dat live kijken via VRTmax op de V7 niet mogelijk is, terwijl dit op de Samsung TV wel kan.
Ik zal er wel mee leren leven dat ik af en toe een klankonderbreking heb.
geven ze nochtans het volgende op :
De meest recente tv-boxen van Telenet, Proximus, Orange en TADAAM.
geven ze nochtans het volgende op :
De meest recente tv-boxen van Telenet, Proximus, Orange en TADAAM.
&
Apps installeren op de Android TV box:
Ter verduidelijking: Foto 1 VRTmax op decoder V7
Foto 2 VRTmax op Samsung TV
Nog steeds is er een geluidsonderbreking van ± 1 seconde rond 20.30 u op om het even welke zender, ook op VRT max via de V7 decoder.
3 avonden naar VRTmax gekeken op mijn Samsung TV (dus zonder V7 decoder) en geen klankonderbreking gehad.
Gisteravond terug gekeken via de V7 decoder en om ± 20.40 u een klankonderbreking van één seconde.
Mijn conclusie: het probleem ligt bij Proximus, maar ik kan er mee leven.
Toch nog even vermelden dat het probleem zich nog steeds voordoet, gisteren om exact 20.36 u was het weer van dat.
Ik zie dat je ook nog een 2de decoder hebt. Kan je eens testen met die decoder op deze TV of je het dan ook voorhebt ?
Op deze tijdstippen zijn er geen toestellen die extra stroom vragen.
In de namiddag kijk ik nu geruime tijd naar Eurosport (GIRO) en heb nooit klankonderbrekingen.
De tweede decoder wordt zelden gebruikt maar vroeger heb ik al vastgesteld dat het probleem zich daar niet voordoet.
Zal nog eens een test doen met de HDMI kabel.
Eergisteren om 20.36 u (VRT 1)
Gisteren om 21.06 u (Play 4)
Is je decoder aangesloten via die AV-receiver ? Kan je de decoder dan eens rechtstreeks met de TV verbinden ?
Kan je ook testen met de tweede decoder op deze TV aangesloten om te zien of die datzelfde probleem geeft ?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.