Sinds een 5-tal dagen werken de iOS apps niet meer op mijn Apple TV, iPad en iPhone. Telkens komt het iOS inlogscherm (het witte scherm van iOS zelf dat gelinkt is aan de functie TV-aanbieder van iOS om de login te delen over verschillende apparaten en apps). Wanneer ik de (juiste) login ingeef, dan verschijnt het zelfde scherm na enkele seconden opnieuw. Geef ik een foute login, dan krijg ik een melding dat de login fout is, dus de correctheid van de inloggegevens wordt wel gecontroleerd.
Na dagen van prutsen, herinstalleren en contacteren van de helpdesk, kwam ik er op uit, dat als ik die iOS functie uitschakel, dat er dan een ander login scherm komt (het paarse van Proximus Pickx zelf), en dan kan ik plots wel inloggen.
Helaas zijn de problemen nog niet helemaal van de baan, omdat ik ook dan nog enkele keren uit de app werd uitgelogd, en dat witte inlogscherm van iOS terug kwam.
Waarom kan ik niet meer inloggen met de functie TV-aanbieder van iOS? Hoe dit te verhelpen?
Vraag
Kan niet inloggen via TV-aanbieder Proximus in iOS
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.