Beantwoord

Jouw pack evolueert in mei


Reputatie 1

Beste, 

Ik kreeg deze week een brief dat mijn pack verdwijnt en in de loop van mei overgezet wordt naar Flex.  Ik heb nog een aantal oude credits.   Worden deze overgezet naar het nieuwe pack of ben ik deze dan kwijt ?  

icon

Beste antwoord door tina.b 31 March 2022, 09:05

Bekijk origineel

21 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Raenafel 

de filmcredits zijn gelinkt aan je tv , niet aan het type pack 

ze blijven dus in je account bestaan.

Groeten

Tina

Reputatie 1

Ik zag op myproximus dat mijn pack ondertussen werd overgezet naar Flex.  Volgens myproximus zou pick mix nl geactiveerd zijn, maar de zenders hiervan zijn niet beschikbaar op mijn decoder en ook niet via de app.   Kunnen jullie dit eens nazien en ervoor zorgen dat ik deze zenders kan bekijken?   Heb b-box en decoder ook al af en aangezet en dat heeft niet geholpen.   alvast bedankt 

Reputatie 7
Badge +3

@Raenafel  Het boeket Pickx Mix nl staat actief in onze systemen sinds 2 mei. 

Reputatie 7
Badge +3

@Raenafel  hier de kanalen / zendernummers voor de Pickx Mix NL 

Hier kan de de volledige zenderlijst downloaden tv-channels-flanders-nl~2022-03-25-15-05-18~cache.pdf (proximus.be)

@Raenafel en ook mss nuttig “veelgestelde vragen →  Tv-optie Pickx Mix – Zenders & catalogus op aanvraag | Proximus

Soms kan het ook gebeuren dat je deze zenders wel ziet via de TV-Gids →  TV, sport, films en series live uitgezonden of uitgesteld in replay - Proximus Pickx maar nog niet op de decoder en kan eventueel dan wel door de decoder even te herstarten (in geval de synchronisatie niet gebeurd is)

Reputatie 1

@Luc.M Maar zoals al gezegd zijn de zenders hierboven in Pat52 zijn reactie,  niet beschikbaar op de decoder en ook niet in de app en ze zijn ook niet zichtbaar op de tv gids, behalve zender 33 vtmkids.    Ik kan ze dus niet bekijken.  gelieve dit nog eens na te kijken en ervoor te zorgen dat ik deze zenders ook kan bekijken.  alvast bedankt 

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Raenafel  ik heb navraag gedaan. vanzodra ik nieuws heb laat ik je dit geworden. tot later. Luc

Reputatie 1

Ok bedankt Luc.M 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Raenafel  Zo, kan je nog eens een reboot doen en dan nog eens kijken. probleem zou moeten opgelost zijn. Laat je ons nog feedback. Dank je wel alvast Luc

Reputatie 1

@Luc.M Ik heb de bbox en de decoder gereboot.   Een aantal zenders zijn nu beschikbaar, maar ik mis nog de pick mix zenders vanaf zender 263.  kan u deze ook nog eens checken aub ? 

Reputatie 7
Badge +3

@Raenafel Welke type decoder heb je? 

Toevallig toch geen V6 ? Want die heeft soms problemen met het weergeven correct weergeven van  toegevoegde opties .

Indien wel dan is een reset nodig van de decoder hier de video  (606) Je V6 TV Box resetten - YouTube om dit probleem te verhelpen.

Of  Druk op de Reset-knop achteraan uw decoder met een puntig voorwerp, zoals een tandenstoker, de punt van een balpen of een paperclip.

  1. Laat de Reset-knop los wanneer het updatescherm op uw tv-toestel verschijnt, ofwel na 15 seconden.
  2. Wacht een dertigtal minuten. Uw decoder zal volledig worden geherinitialiseerd.
Reputatie 1

@Pat52 Ik heb een v5 decoder met harde schijf.   Zal een reset mijn opnames dan niet verwijderen ?  

 

neen een reset van je decoder zal deze niet verwijderen die staan opgeslagen op de proximus servers en zijn gekoppeld aan je TV profiel dat ook bijgehouden wordt bij Proximus.

resetten van TV-boxen zie → Je decoder resetten | Proximus

&

Je V5 TV Box resetten - YouTube

@Luc.M Ik heb de bbox en de decoder gereboot.   Een aantal zenders zijn nu beschikbaar, maar ik mis nog de pick mix zenders vanaf zender 263.  kan u deze ook nog eens checken aub ? 

zie je ze wel op de tv gids hier → Tv-gids 

Reputatie 7
Badge +3

@Raenafel  Dag  is het gelukt met het heropstarten van je decoder. Zijn de zenders beschikbaar? Groetjes Luc

Reputatie 1

@Luc.M :  ik heb zonet een reset gedaan van mijn decoder, maar de zenders die ik nog miste zijn nog steeds niet beschikbaar.   Ook nog altijd niet op de app en zie ze ook niet op de tvgids

Reputatie 1

Het zijn blijkbaar de “franstalige” pick mix zenders, die ik mis.   bv TF1 Series Films zou volgens het infokanaal in Vlaanderen op 318 beschikbaar zijn, maar als ik naar dit kanaal ga, krijg ik geen resultaat.   Ook andere zenders vanaf kanaal 291 die op Pat52 zijn zenderlijst staan zijn niet beschikbaar.  

Als je scrolt door de lijst om zenders te hernummeren ( pickx.be/zenders ) kom je ze daar ook niet tegen, daarom niet noodzakelijk op het kanaal die je in de zenderlijst terugvindt.

Reputatie 1

Neen, heb juist gekeken en daar zijn ze ook niet zichtbaar.  

Reputatie 7
Badge +3

@Raenafel  de Info die ik gaf over de inbegrepen zenders in Pickx Mix NL komen van de Proximus website.

Ik heb nu gezien dat ze er foutief ook de zenders voor Pickx Mix FR hebben bijgezet , daarom dat jij sommige zenders niet vind( deze zijn niet inbegrepen.) 

Hier de inbegrepen zenders in Pickx Mix NL

Tv-optie Pickx Mix – Zenders & catalogus op aanvraag | Proximus 

Hoe heb ik toegang tot de catalogus op aanvraag? inbegrepen in Pickx Mix NL

  • Op je TV: druk op de toets MENU van jouw afstandsbediening. Volg de instructies volgens het menu van jouw TV:
    • Het menu op jouw TV biedt "Mijn bibliotheek" (je hebt een TV Box V5/5C/6). Klik op "Mijn bibliotheek" en vervolgens op "Pickx Mix".
    • Het menu van jouw TV stelt "Abonnementen" voor (je hebt een Android TV Box). Klik op "Abonnementen" en navigeer dan in de "Pickx Mix" sectie.
  • Via Pickx.be
    • Surf naar Pickx.be, log in,
    • Ga naar het MENU en dan direct naar "Abonnementen" en navigeer dan naar de "Pickx Mix" sectie.
  • Via de Pickx applicatie
    • Log in,
    • Scroll naar de "Aanbevolen in Pickx Mix" sectie en ontdek jouw catalogus. Goed om weten: klik op de knop "Alles bekijken" om toegang te krijgen tot jouw hele catalogus.

Welke zenders zijn beschikbaar in mijn regio en per tv-optie?

Je vindt hier een overzicht van de zenders uit jouw regio en je kan zien welke zenders bij de verschillende TV-opties zijn inbegrepen.

Reputatie 1

@Pat52 :  bedankt, ja die zenders heb ik inderdaad, behalve dan die nieuwe zender TF1 series Films die volgens de infopagina op pickx voor Vlaanderen beschikbaar zou zijn op kanaal 318.   Hebben jullie die dan ook niet ?   Is wel verwarrend en ook spijtig want staan ook wel interessante (volgens mij dan) zenders tussen in het franstalig aanbod.  

Reageer