Skip to main content
Beantwoord

ios


iOS 14.5.1 kan de pickx appniet meer afspelen op de iPad?  Dit sinds 16/4/21

wie kan mij helpen de app heeft prima gewerkt tot 16/4/21

Beste antwoord door AntonellaD

@Sigfried Via deze links vind je tips om het probleem op te lossen.

Pickx: tv kijken op je gsm | Proximus

Een probleem met de Pickx-app of www.proximus.be/pickx? | Proximus

Groetjes,
Antonella

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • Antwoord
  • 25 mei 2021

@Sigfried Via deze links vind je tips om het probleem op te lossen.

Pickx: tv kijken op je gsm | Proximus

Een probleem met de Pickx-app of www.proximus.be/pickx? | Proximus

Groetjes,
Antonella


Martin
  • 33951 reacties
  • 25 mei 2021

@Prximus-forummedewerkers onlangs werd hier gemeld dat het 10 apparaten waren die mochten gekoppeld worden aan pickx en als ik de bovenstaande link volgt spreekt men nog altijd van 5 apparaten?


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 25 mei 2021

@Martin Even nagekeken en intern vind ik deze informatie terug: 

  • Een klant kan de app met dezelfde login installeren op maximaal 5 verschillende mobiele toestellen.

Groetjes,
Antonella


Martin
  • 33951 reacties
  • 25 mei 2021

@AntonellaD Bedankt voor de info in ieder geval,

dan zal er inderdaad verkeerde informatie gegeven geweest zijn
of mss werd er bedoelt dat er per gsm abo nog een toestel kan bij aangesloten worden en
dan ook voor max van 5 gsms,
wat een totaal van 10 oplevert, enfin het is maar een vermoeden van mij?


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 25 mei 2021

@Martin Hierbij de volledige info dat we hierover hebben:

  • Slechts 1 abonnement op de Proximus TV-applicatie per klantenrekening, ook al heeft de klant verschillende Packs op diezelfde rekening (gelinkt aan de MyProximus-account).
  • De klanten met alleen Internet kunnen het product niet activeren.
  • Een klant kan de app met dezelfde login installeren op maximaal 5 verschillende mobiele toestellen.
  • Mobiele toestellen = smartphones & tablets. Een pc of laptop wordt dus niet meegerekend als een mobiel toestel.
  • Een toestel moet 30 dagen geregistreerd zijn vooraleer de klant het kan vervangen door een ander toestel, hij kan het verwijderen, maar het gratis slot zal pas na 30 dagen na de registratiedatum weer vrij zijn.

 Klanten kunnen ook TV kijken op meerdere apparaten (mobiel of PC) tegelijk via één account. De enige beperking is dat je maar op twee apparaten tegelijk naar hetzelfde kanaal kan kijken.
Het max aantal gelijktijdige streams is 5 voor alle kanalen.

Groetjes,
Antonella