Skip to main content

internet tv

  • 18 October 2023
  • 4 reacties
  • 88 Bekeken

Beste,

Reeds 6 dagen zitten wij met problemen voor wat betreft beeld en geluidskwaliteit op ons tv toestel. Haperend beeld en geluid.  Enkel bij live tv.  Niet wanneer we opgenomen of uitgesteld kijken. Ondertussen werd elke avond contact genomen met de support diensten zonder succes.  Er schijnt trouwens geen geschiedenis bijgehouden te worden van onze contacten want telkens we een medewerker aan de lijn krijgen begint het hele verhaal opnieuw?!  (meestal telewerkers met veel stoorinvloeden zoals roepende kinderen op de achtergrond) Onze toestellen werden reeds meermaals gereset en onze tv-box (V7) werd reeds vernieuwd.  Alles zonder succes.  Onze B Box3 is nog van het oude type maar deze schijnt niet vervangen te moeten worden.  Onze lijnen werden ook telkens uitgetest.  Er wordt ons ook telkens voorgesteld om over te schakelen op fiber maar dat willen we nog niet.  Er werd door één van de medewerkers dan voorgesteld om tegen betaling een technieker langs te sturen om het probleem te bekijken.  Ik begrijp niet dat ik dien te betalen voor een probleem dat zich voordoet door installaties die in mijn buurt gebeuren door de indienststelling van fiber.  De telemedewerkers vertelden dat er mogelijk storingen zitten op mijn aansluiting vanwege de fiber aansluitingen in mijn buurt.  Op verschillende fora lezen we ondertussen dat de opdringerige werkwijze vele abonnees treft.  Ik ben vanaf dag één klant bij Proximus en met een gsm abonnenment sinds 1996.  Ik verwacht van een bedrijf zoals Proximus dat de dienstverlening van een niveau is zoals ze zelf doen veronderstellen.  Ik hoop door jullie gecontacteerd te worden om dit probleem grondig aan te pakken.  Met beleefde groeten.

4 reacties

@AlainR

Omdat de PX forummedewerkers , als ze hier de draad opnemen, dit verder zouden kunnen onderzoeken en meer informatie te kunnen geven:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.

NB: Van die storingen op je huidige koperlijn in VDSL door Fiber aansluiting lijkt mij niet te kloppen tenzij ze graafwerken hebben uitgevoerd en je VDSl koperlijn zou ergens geraakt geweest zijn!!!

@Martin , Ik heb mijn wijzigingen ingevuld en opgeslagen, ik wacht op jullie reactie

Ok, maar die zijn ook niet constant online zijn op dit publieke forum. Deze reacties zijn niet “in real time” d.w.z. kan soms enige werkdagen duren in functie bezetting/aantal berichten in de wachtrij.

Dus hopelijk nemen de PX Forum moderatoren morgen je bericht hier op.

Reputatie 5
Badge +2

@AlainR Ik heb even alles nagezien. Zou het mogelijk zijn je modem te resetten. Dit door 20 seconde lang de reset achteraan in te drukken. Dan kunnen we verder kijken wat er aan de hand is. Als wij niet zeker zijn waar het probleem zich bevind dan moeten wij de klant informeren dat er een kost kan komen als wij een technieker sturen. Het is zoals bij alle bedrijven, ligt de schuld bij ons is het kosteloos, is het door een slecht functioneren door iets van de klant dan is het betalend. 

Reageer