Vraag

inloggen proximus pickx werkt niet

  • 22 November 2019
  • 36 reacties
  • 2563 Bekeken


Toon eerste bericht

36 reacties

Ik zie dat dit een oud topic is, maar hoop hier toch nog antwoord te krijgen. Ik ben sinds een maand klant en kan nog steeds niet inloggen op de pickx app. Niet op mijn tablet, niet op mijn gsm. In de browser kan ik dat wel. Als ik vanuit de proximusapp de pickxapp installeer gaat het ook niet. Hij blijft aangeven dat ik de verkeerde gebruikersnaam of paswoord geef. Ik heb mijn paswoord al eens veranderd, maar het blijft hetzelfde. Wat kan ik nog doen?

Reputatie 7
Badge +4

Lukt het casten met andere toestellen wel? Kan je dit even testen?

best dat iemand van het proximus forum team de instellingen nog eens nakijkt, als ze hier de draad terug opnemen.

NB: er waren problemen met pickx casten op iOS maar ik had gehoopt dat de recente versie van 21/01/20 dit probleem zou opgelost hebben, omdat er hier al waren die gemeld hadden dat het met die versie in orde was, maar het kan natuurlijk nog aan iets anders liggen….

heb je de laatste versie van pickx app (iOS of Android al naar gelang wat toestel dat je hebt)  geïnstalleerd 

Ja heb ik gedaan, het is een iphone 11

heb je de laatste versie van pickx app (iOS of Android al naar gelang wat toestel dat je hebt)  geïnstalleerd 

Thanks! Nu werkt pickx maar het doorsturen naar een chromecast lukt niet, ligt dit ook ergens aan een instelling? Want andere apps streamen onmiddelijk. Groeten

@Callaerts  & @Gillesmullie : Dit zou nu voor jullie beiden in orde moeten staan. Kan je nog even nakijken? 

Hallo, ik krijg ook de melding ‘geen programma’s beschikbaar’. Kunnen jullie even de koppeling maken? Dankjewel

Zit hier met hetzelfde probleem kan niet inloggen op de pickx app

Reputatie 7
Badge +4

Ik ben sinds vandaag klant bij Proximus. Ik probeer in te loggen op de pickx app maar krijg steeds de melding dat mijn login niet gekoppeld is aan een pickx account. Wat kan ik doen?


kan je je klantennr of lijnnr toevoegen aan je profile ?
dan kijken we om het nodige te doen

De Proximus medewerkers kunnen dit natrekken/in orde zetten voor u, maar die komen pas maandag hier terug langs op het forum.

(Tijdens het weekend kun je wel voor technische problemen terecht bij de helpdesk op gratis nummer 0800 22 800 )

Reageer