Ik ben sinds vandaag klant bij Proximus. Ik probeer in te loggen op de pickx app maar krijg steeds de melding dat mijn login niet gekoppeld is aan een pickx account. Wat kan ik doen?
Het werkt! Ik weet niet of er in tussentijd achter de schermen iets gebeurd is, maar sinds gisteren heb ik gezien dat ik eindelijk kan inloggen, dus dikke merci aan degene die dit opgelost heeft!
Ok dankjewel!
Ik zie dat dit een oud topic is, maar hoop hier toch nog antwoord te krijgen. Ik ben sinds een maand klant en kan nog steeds niet inloggen op de pickx app. Niet op mijn tablet, niet op mijn gsm. In de browser kan ik dat wel. Als ik vanuit de proximusapp de pickxapp installeer gaat het ook niet. Hij blijft aangeven dat ik de verkeerde gebruikersnaam of paswoord geef. Ik heb mijn paswoord al eens veranderd, maar het blijft hetzelfde. Wat kan ik nog doen?
Dag
Hallo, kan iemand mij helpen? Ik kan nog steeds niet kijken via Pickx, er blijft een melding komen dat dit enkel mogelijk is met een tv-aanbod in je pack, maar dat heb ik wel degelijk!
Het is op mijn smartphone dat ik niet kan inloggen. De is dat er iets fout is met mijn account en dat ik profiles moet contacteren.
Zit hier met hetzelfde probleem kan niet inloggen op de pickx app
Ik ben sinds vandaag klant bij Proximus. Ik probeer in te loggen op de pickx app maar krijg steeds de melding dat mijn login niet gekoppeld is aan een pickx account. Wat kan ik doen?
kan je je klantennr of lijnnr toevoegen aan je profile ?
dan kijken we om het nodige te doen
Neen, helaas.. werkt nog steeds niet
ik kijk even na met ons engineering team en hou je op de hoogte
Dag
Thanks! Nu werkt pickx maar het doorsturen naar een chromecast lukt niet, ligt dit ook ergens aan een instelling? Want andere apps streamen onmiddelijk. Groeten
heb je de laatste versie van pickx app (iOS of Android al naar gelang wat toestel dat je hebt) geïnstalleerd
heb je de laatste versie van pickx app (iOS of Android al naar gelang wat toestel dat je hebt) geïnstalleerd
Ja heb ik gedaan, het is een iphone 11
best dat iemand van het proximus forum team de instellingen nog eens nakijkt, als ze hier de draad terug opnemen.
NB: er waren problemen met pickx casten op iOS maar ik had gehoopt dat de recente versie van 21/01/20 dit probleem zou opgelost hebben, omdat er hier al waren die gemeld hadden dat het met die versie in orde was, maar het kan natuurlijk nog aan iets anders liggen….
Hallo, ik krijg ook de melding ‘geen programma’s beschikbaar’. Kunnen jullie even de koppeling maken? Dankjewel
Beste, ook ik ben sinds een maand nieuwe klant en kan niet inloggen op Pickx via de laptop omdat ik:
- blijkbaar geen beheerder ben van mijn account (??)
- mijn gsm abonnement niet gelinkt is aan de tv-opties
Kunnen jullie dit eventjes nakijken?
Alvast bedankt!
Groeten, Dimitri
Ik zie dat dit een oud topic is, maar hoop hier toch nog antwoord te krijgen. Ik ben sinds een maand klant en kan nog steeds niet inloggen op de pickx app. Niet op mijn tablet, niet op mijn gsm. In de browser kan ik dat wel. Als ik vanuit de proximusapp de pickxapp installeer gaat het ook niet. Hij blijft aangeven dat ik de verkeerde gebruikersnaam of paswoord geef. Ik heb mijn paswoord al eens veranderd, maar het blijft hetzelfde. Wat kan ik nog doen?
hi, kan je de app nu nog even proberen
deze zou voor je moeten werken
Misschien belangrijk om er bij te melden dat je pas kan inloggen op je Pickx account als ze bij je thuis de modem en/of decoder zijn komen installeren.
Sinds vorige vrijdag ben ik klant en kan pas sinds gisteren aanmelden op Pickx account omdat ze het toen pas kwamen installeren.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.