Ik ben sinds vandaag klant bij Proximus. Ik probeer in te loggen op de pickx app maar krijg steeds de melding dat mijn login niet gekoppeld is aan een pickx account. Wat kan ik doen?
Het is op mijn smartphone dat ik niet kan inloggen. De is dat er iets fout is met mijn account en dat ik profiles moet contacteren.
Dag
Hallo, kan iemand mij helpen? Ik kan nog steeds niet kijken via Pickx, er blijft een melding komen dat dit enkel mogelijk is met een tv-aanbod in je pack, maar dat heb ik wel degelijk!
Als je de app opnieuw installeert komt er wel iedere keer een gekoppeld toestel bij daarom dat ik de vraag stel of je niet over het max gaat op die manier.
Maar best dat je dan afwacht tot morgen, dan kunnen de prox forummedewerkers je profiel een nakijken of alle instellingen in orde zijn.
is het op verschillende toestellen dat je niet kunt inloggen met de app of heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Als je op je decoder kijkt via instellingen naar gekoppelde toestellen zit je dan mss over het max van 4 die mogen gekoppeld zijn.
kan je nergens op geen enkel toestel via de Pickx-app meer inloggen en ook niet via de webversie
Maandag komen de Prox forummedewerkers hier terug langs en kunnen ook je settings eens natrekken.
Ik ben al enkele jaren klant en heb al via pickx naar bepaalde zenders gekeken. Sind eergisteren kan ik ineens niet meer inloggen.
Wat kan het probleem zijn?
Dag
Het werkt! Ik weet niet of er in tussentijd achter de schermen iets gebeurd is, maar sinds gisteren heb ik gezien dat ik eindelijk kan inloggen, dus dikke merci aan degene die dit opgelost heeft!
TBI: → Forum Profiel
Misschien belangrijk om er bij te melden dat je pas kan inloggen op je Pickx account als ze bij je thuis de modem en/of decoder zijn komen installeren.
Sinds vorige vrijdag ben ik klant en kan pas sinds gisteren aanmelden op Pickx account omdat ze het toen pas kwamen installeren.
Beste, ook ik ben sinds een maand nieuwe klant en kan niet inloggen op Pickx via de laptop omdat ik:
- blijkbaar geen beheerder ben van mijn account (??)
- mijn gsm abonnement niet gelinkt is aan de tv-opties
Kunnen jullie dit eventjes nakijken?
Alvast bedankt!
Groeten, Dimitri
Ok dankjewel!
Neen, helaas.. werkt nog steeds niet
ik kijk even na met ons engineering team en hou je op de hoogte
Neen, helaas.. werkt nog steeds niet
Ik zie dat dit een oud topic is, maar hoop hier toch nog antwoord te krijgen. Ik ben sinds een maand klant en kan nog steeds niet inloggen op de pickx app. Niet op mijn tablet, niet op mijn gsm. In de browser kan ik dat wel. Als ik vanuit de proximusapp de pickxapp installeer gaat het ook niet. Hij blijft aangeven dat ik de verkeerde gebruikersnaam of paswoord geef. Ik heb mijn paswoord al eens veranderd, maar het blijft hetzelfde. Wat kan ik nog doen?
hi, kan je de app nu nog even proberen
deze zou voor je moeten werken
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.