Sedert een paar dagen kan ik mijn pickx-app niet meer gebruiken omdat hij een login vraagt ?
als ik vraag om een nieuw paswoord in te stellen via mijn mail adres krijg ik de melding dat mijn mail-adres niet juist is. (uw mailadres is niet teruggevonden)
inloggen op myproximus lukt ook niet meer . Volgens mij zijn die 2 problemen aan elkaar gelinkt.
ter info ik heb al 2 maal naar de helpdesk gebeld ! Resultaat één maal verbroken geweest en 2 ° keer was de oplossing pickx app verwijderen en opnieuw installeren.
Natuurlijk nog hetzelfde probleem achteraf.
De myproximus toegang zou in orde gebracht worden doordat ze een nieuwe email zouden sturen en alles zou ik hiermee kunnen her initialiseren.
Reeds ruim een half uur later en nog geen email te bespeuren ….
Helpdesk per telefoon is echt niet te doen :-(
Iemand nuttige tips ?
Bladzijde 1 / 1
Het is maar in geval je zelf nog in je myproximus kunt inloggen dat je een nieuw myproximus account kunt zelf aanmaken met behoud van emailadres.
Anders zal het afwachten worden tot een PX forummedewerker je verder helpt
Graag toch eens een professioneel en klantvriendelijk antwoord :-)
Ik vrees dat u pas vanaf morgen een reactie van een Proximus moderator op dit publieke forum zult kunnen bekomen (en vermoed dat u best hier op een reactie en toelichting van een moderator wacht)
Vermeld in elk geval uw klantnr en het voor toegang tot MyProximus en Pickx gebruikte e-mailadres in uw forum login profiel in het vrije veld “ticket”, aldaar enkel zichtbaar voor Proximus
@geert_04 Welke login gebruik je? Je mag deze in je forumprofiel plaatsen.
Profiel met correcte adres is ingevuld .
Via http://pickx.be lukt het inloggen wel. Volgen jullie dit verder op en dit samen met het inlogprobleem van myproximus ?
Graag een storingsnr dat ik kan gebruiken als ik naar de helpdesk bel aub ?
Ik zou toch graag hebben dat dit zo vlug mogelijk rechtgezet wordt
@geert_04 Aangezien het wel lukt via Pickx.be en niet via MyProximus vermoed ik dat het probleem niet perse bij je login ligt maar eerder bij MyProximus. Ik bekijk het verder.
@Nicole-1962 Krijg je een foutmelding? Zoja, welke? Met welk toestel werk je?
Beste Daisy,
Ik ben de enige beheerder en mijn gebruikersnaam/login staat in mijn profiel.
Pas dat aan en alles zou in orde moeten zijn.
@geert_04 Ik heb het nogmaals nagekeken. Nergens is jouw email adres terug te vinden. Zowel voor Pickx als voor de beheerder van jouw MyProximus account staat er een ander email adres.
Via deze link kan je zien wat je kan wijzigen en hoe je dit dient te doen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.