@geert_04
kijk eens in je profiel ticket: ik zie nog een ander mailadres waarmee je account MyProximus is aangemaakt? Jij bent wel beheerder maar niet onder je skynet mail? kan dat kloppen?
groeten
Tina
Beste Tina,
Ik heb niets veranderd aan mijn instellingen. Plotseling kon ik niet meer inloggen op pickx en op myproximus. Als ik een nieuw passwoord aanvraag zegt hij dat mijn gebruikersnaam dus mijn email adres niet gekend is ! In mijn profiel staat het enige juiste paswoord voor zowel pickx en myproximus .
Tina,
In mijn vorige mail moet passwoord gebruikersnaam zijn.
Tina,
het 2° email adres is dat van mijn vrouw
Tina,
Het correcte email adres is ondertussen aangepast. Ik ben wel beheerder onder dat email adres.
Beste,
je staat inderdaad als beheerder, maar onder het mailadres van Lieve.
Jouw eigen mailadres geeft geen login bij MyProximus/klantennummer
groeten
Tina
Beste Tina ,
Geef mij dan eens een verklaring hiervoor.
Ikzelf heb het zeker nooit aangepast !
Zou graag hebben dat het stond zoals vroeger.
Wie kan dat dus aanpassen en liefst zo vlug mogelijk .…