Skip to main content
Vraag

Inloggen op laptop op pickx tv

• August 31, 2026
  • 6 reacties
  • 39 Bekeken

PaulBonnyns
Forum|alt.badge.img+1

Wat een achterlijke achteruitgang mogen we nu weer meemaken.

Vroeger opende je de app en dan bleef je erin.

Toen dacht men. Nee, je moet telkens opnieuw inloggen.

En nu.

Nu moet ik telkens aantonen dat ik geen robot ben.

Als je dan te snel gaat, loopt ie vast.

Bende oenen daar bij Proximus.

6 reacties

Martin
  • August 31, 2026

Dat is inderdaad tegenwoordig schering en inslag ik moet iedere keer mijn smartphone gebruiken om in te loggen met itsme op pickx.be met mijn laptop. 
Het is wel veiliger maar maakt het wel omslachtiger!

PaulBonnyns
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • August 31, 2026

Als ictr op rust besef ik de tweestrijd tussen gemak en veiligheid. Maar. Inloggen op mijn laptop op mijn account. Dat is erover. 

JVC-KAP
  • Practitioner
  • August 31, 2026

Prijs je gelukkig, naast de problemen met de laatste update op tv moet ik nu meerdere malen opnieuw inloggen want hij herkent me niet meteen. Mijn vraag is waar Proximus blijft met een degelijke uitleg na alles wat er fout loopt. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Practitioner
  • August 31, 2026

Goh, ik moet ook 2x inloggen en bevestigen dat ik geen robot ben maar het alternatief is dat ik er mijn telefoon met its me moet bij halen.
Maar neuten jullie ook voor al de sites met 2FA en verplichte authenticatie? Ik heb al wat kilometers trappen gedaan omdat ik mijn telefoon ergens gelegd heb terwijl ik hem nodig heb voor de Authenticator app. Voor mij: better safe than sorry.

Forum|alt.badge.img+2
  • Practitioner
  • August 31, 2026

Goh, ik moet ook 2x inloggen en bevestigen dat ik geen robot ben maar het alternatief is dat ik er mijn telefoon met its me moet bij halen.
Maar neuten jullie ook voor al de sites met 2FA en verplichte authenticatie? Ik heb al wat kilometers trappen gedaan omdat ik mijn telefoon ergens gelegd heb terwijl ik hem nodig heb voor de Authenticator app. Voor mij: better safe than sorry.

Het feit dat men 2x moet inloggen komt omdat men in de vorige sessie niet uitgelogd is. Ogenschijnlijk is er nu een discrepantie met het automatisch uitloggen van vroeger bij het afsluiten van de browser. Bij de eerste login verschijnt er bovenaan het scherm, heel kort, een venster met “logging out”, waarna men dus logischerwijze terug moet inloggen om TV te kijken op de laptop .. FWIW

PaulBonnyns
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • September 1, 2026

Ja, ik neut elders ook.