Skip to main content
StickyNews

Informatie Pickx opnames

• June 2, 2026
  • 29 reacties
  • 422 Bekeken
Toon eerste bericht

29 reacties

Valencia
Forum|alt.badge.img+2
  • Practitioner
  • June 23, 2026

black sands had ik al eerder doorgegeven, maar gisteren de film garage sale mystery : guilty until proven innocent van 7 juni stopte weer vroegtijdig , heb het weer kunnen corrigeren door naar pickx computer te gaan, op juiste stand te zetten en dan verder kijken op tv, dit lukt en dan tot het einde kunnen kijken op tv, 

krystina
  • Auteur
  • Community Manager
  • June 23, 2026

Serie “Black Sands” aflevering 7,  20 juni … enkele seconden reclame en dan schluss … op naar VRT-MAX AGAIN! 😠

We zijn nog bezig met “wakker in Paraguay” maar ik heb dit nu ook net doorgegeven. Sorry voor het ongemak.. 🙏🏻

krystina
  • Auteur
  • Community Manager
  • June 23, 2026

Serie “Black Sands” aflevering 7,  20 juni … enkele seconden reclame en dan schluss … op naar VRT-MAX AGAIN! 😠

Dit was een generiek issue en is nu opgelost voor iedereen. Dus je kan het nu bekijken.

krystina
  • Auteur
  • Community Manager
  • June 23, 2026

black sands had ik al eerder doorgegeven, maar gisteren de film garage sale mystery : guilty until proven innocent van 7 juni stopte weer vroegtijdig , heb het weer kunnen corrigeren door naar pickx computer te gaan, op juiste stand te zetten en dan verder kijken op tv, dit lukt en dan tot het einde kunnen kijken op tv, 

Interessante feedback! Ik geef het door.