Beantwoord

Info verandering zender

  • 11 February 2024
  • 5 reacties
  • 97 Bekeken

Beste,

Ik heb net mijn V7 decoder gekregen en had een vraagje.

Als ik van zender verander (met de + en -) zou ik graag de info die krijg voor aantal seconden willen uitzetten. De info zoals zender en programma dat bezig is.

Is dit mogelijk ?

Alvast bedankt

icon

Beste antwoord door Mutlie 11 February 2024, 10:59

Bekijk origineel

5 reacties

Volgens mij niet mogelijk.

Wil je dit omdat de onderschriften even niet leesbaar zijn? Druk dan even op pauze oftwel spoel je na enkele seconden 10 sec terug (links op de grote ronde schijf of de pijltjes naar links)

@ZH67

Wat bedoel je juist met de + en - knop is dit de P-Up/down knop die je bedoelt of met de up en down boven en onder de de 🆗OK-knop?

Als je werkt met de  P-Up/down knop en om de info die je dan effen krijgt om die vast te zetten, dit kan je niet. Maar als je dan op de Pauze knop âŻïž druk krijg je die info wel vast op het scherm te zien zoals hierboven al uitgelegd werd.

Een ander methode om de info effen vast te houden op het scherm is de Guide-knop indrukken daar zie je dan ook de info en door dan terug op Guide-knop te drukken keer je terug.

@Martin

Met de up/down boven de ok-knop kan je niet  in 1keer van zender wisselen en krijg je sowieso de info na zenderwijziging.

Dit is meer een soort van tv-gids.

 

En de vraag is om die info net uit te schakelen.

En de vraag is om die info net uit te schakelen.

Maar dat begrijp ik dan niet, als je met de P-Up/down knop werkt om van zender te veranderen gaat die toch van zelf uit na 2sec of bedoelt @ZH67 om die optie uit te zetten zodat die info nooit meer zou te voorschijn komen, wat inderdaad niet mogelijk is, bij het veranderen van zender.

Enfin ik denk dat de TS ondertussen wel genoeg uitleg zal gekregen hebben ondertussen 😊

Hallo,

mMjn excuses Martin, het is inderdaad als ik van zender verander met de pijltje omhaag of omlaag of gewoon met de cijfers. Dank u Mutlie je had me begrepen. Is inderdaad niet met de + of -.

Ja het gaat na 2 seconden uit maar bij mijn V6 kon ik de infobalk uitzetten en vroeg me af of dit kon met de V7. Het is niet echt erg maar stoort me gewoon niet meer.

Maar ja als het niet gaat geen probleem 

bedankt beide 
.top

 

Reageer