Beantwoord

Huawei Decoder

  • 2 March 2020
  • 3 reacties
  • 419 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Beste mensen,

Ik heb nu toch al eventjes zo’n Chinees ding in huis en tot mijn groot spijt moet ik zeggen dat mijn schrik bewaarheid werd.

Ik en mijn echtgenote hadden namelijk al een Huawei P8 lite en dat was een klare ramp, dus.

Een paar vragen:

Als het HD lampje niet brand speel ik dan HD of niet?

Als het eerste lampje blijft branden samen met het rode wat dan, staat hij dan af of niet.

En wat ik nog het meest ergerlijke vindt dat deze decoder baas speelt, zolang hij aanstaat kan ik niet eens kijken wat er op een andere Sat decoder te zien is, ik moet de Huawei steeds uit zetten.

Al mijn toestellen zitten via HDMI op een Surround van Harman Kardon, en de enige manier om de decoder iets of wat te laten werken is hem met de regelmaat heropstarten, dat was met de smartphones ook zo……

Mvg

Jean-Pierre

icon

Beste antwoord door Martin 2 March 2020, 17:08

Bekijk origineel

3 reacties

hier lees ik inderdaad van anderen ook dat ze regelmatig de V6 decoder moeten heropstarten ik vraag mij af in hoeverre Proximus ermee staat met de debugging van de V6 om die problemen op te lossen ?

Reputatie 1
Badge

Beste mensen,

We zijn nu weer een hele tijd verder en nog steeds problemen…..

Nu het volgende, zoals hierboven reeds vermeld zijn al mijn toestellen aangesloten op een Harman Kardon surround versterker die jammer genoeg niet met de nieuwste HDMI overweg kan toch niet ten volle.

Zo moet ik om beeld te krijgen op mijn nieuwe TV de decoder bij instellingen/beeld instellen op 1080 in plaats van AutoSync, maar telkens als er een update gebeurd gaat dat mormel terug naar AutoSync en kan ik terug mijn kleine tv uit de slaapkamer aansluiten om deze instelling terug goed te zetten, is er in Gods naam geen mogelijkheid om dat toestel zo te laten staan zoals ik dat wil en niet zoals Proximus dat wil?

Mvg,

Choreftis

Reputatie 7
Badge +4

@Choreftis Ik heb je opmerking doorgestuurd naar de bevoegde dienst.

Reageer