Skip to main content
Vraag

hln + werkt niet meer!?

  • 21 november 2023
  • 6 reacties
  • 127 Bekeken

Weet er iemand wat ik moet doen om weer terug gebruik te maken HLN +?

This topic has been closed for comments

6 reacties

Martin
  • 33553 reacties
  • 21 november 2023

@St1977 

In afwachting van een reactie van een PX medewerker morgen, ondertussen best zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is. Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 21 november 2023

Bedankt voor de reactie Martin


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2125 reacties
  • 22 november 2023

@St1977 Ik heb de koppeling bij ons in het systeem nog eens nagekeken. Kan je nogmaals proberen vanuit je MyProximus account? 


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 29 november 2023

Beste,

 

Sinds enkele dagen kan ik ook geen + artikelen meer lezen, nochtans is het gekoppeld zie ik in MyProximus account.

Kunt u dit voor mij ook nakijken?


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3452 reacties
  • 1 december 2023

@Annemie72 Ik heb dit nagekeken. Aan onze zijde is je configuratie in orde. Ik heb dit doorgegeven aan HLN voor verder nazicht. 


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3452 reacties
  • 6 december 2023

@Annemie72 Het zou in orde moeten zijn sinds 29 november. Klopt dit ?